محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

شرکت افشانه زعفران زرافشان با تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. دریافت اسپری زعفران ۱۱۰ میلی در حجم عمده از طریق این سایت میسر می باشد.

محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

حوزه فعالیت شرکت افشانه زعفران زرافشان

شرکت افشانه زعفران زرافشان، با تولید مشتقات زعفرانی، زرشک، عناب، زیتون، عسل و غیره توانسته در سبد خرید خانوار برای خود جا باز کند. تمام محصولات تولید شده در این شرکت دارای نشان استاندارد ملی و سیب سلامت می باشند.

افشانه زعفران تولید شده در شرکت زرافشان از ترکیب آب تصفیه شده و زعفران می باشد. در واقع عدم وجود مواد شیمیایی و رنگ های مصنوعی در این فرآورده باعث پخش آن در سراسر کشور شده است.

اسپری زعفران نیاز هر آشپز و آشپزخانه ای است چرا که با تزئین زیبا باعث تکمیل زیبایی غذا و سفره می گردد. مزیت استفاده از این محصول خواص درمانی آن در کنار مقرون به صرفه بودن می باشد.

محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

اخذ قرارداد با شرکت افشانه زعفران زرافشان

برای برقراری معامله و اخذ قرارداد در زمینه خرید محصولات این شرکت می توان از طریق این سایت اقدام نمود. فرانیز با ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده بدون دریافت هزینه اضافی توانسته امر خرید را برای متقاضیان حجم عمده سهولت ببخشد.

با توجه به مشغله زیاد افراد، خرید حضوری و مراجعه به شرکت ها زمان بر می باشد. اما با روش خرید آنلاین می توان در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمود و خریدی به صرفه را انجام داد.

محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

تولید افشانه زعفران مرغوب برای صادرات

برای اینکه بتوان افشانه زعفران مرغوب و مخصوص صادرات را تولید نمود باید از ابتدا بر تولید طلای سرخ نظارت داشت. استفاده از دانش روز در کنار بهره گیری از تجربه های کشاورزان می تواند باعث تولید بهترین نوع زعفران گردد.

زعفران در بیشتر نقاط ایران کشت می گردد اما برای حصول بهترین نتیجه باید به یک سری نکات دقت نمود که چند نمونه از آن ها در ذیل بیان می گردد؛

  1. آب و هوا: بهترین عملکرد و بازدهی زعفران در آب و هوای خشک و نیمه گرمسیری مشاهده شده است.
  2. خاک: پیاز زعفران معمولا در تمام خاک ها رشد می کند. اما در خاک های سبک تر جوانه زنی بهتر انجام می گیرد.
  3. پیاز زعفران: انتخاب پیاز زعفران سهم بسزایی در موفقیت تولید دارد. وزن غده باید بین ۸- ۳۰ گرم باشد‌ و همچنین پیاز سالم و عاری از آلودگی را انتخاب نمود.
  4. زمان کاشت: در هنگام خواب زعفران انجام شود.
سوال داری، من اینجام!