فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

ساخت اسپری زعفران با بهترین کیفیت و بسته بندی نوین برای اولین بار در ایران صورت می پذیرد که خریداران و تاجران برای خرید این محصولات با برند تجاری معتبر می توانند از طریق سایت های مجموعه فرانیز اقدام نمایند و مشاوره بگیرند.

مراحل ساخت اسپری زعفران در کشور

فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

فرمولی که برای ساخت اسپری زعفران مورد استفاده قرار می گیرد، برای اولین بار توسط تولید کنندگان وطنی ثبت شد. این فرآورده برای اولین بار در کشور ثبت اختراع شد و به تولید انبوه رسید. ایده پشت این مسئله چیزی جز استفاده بهینه و بدون دور ریز از این ادویه گران بها نبود. چرا که صنایع بسیاری در تولیدات خود از آن بهره می گیرند اما همواره مقداری از محصول به عنوان پسماند باقی مانده که هم اسراف می شود و هم هزینه ها را بالا می برد.

وقتی به این مسائل با دیده اهمیت نگاه شد، تولید کنندگان به فکر ساخت محصولی افتادند که این مشکلات را حذف کرده و در نهایت سادگی در استفاده، شرایط خوبی را در اختیار خریدار ها و مصرف کنندگان قرار دهد.

این گونه بود که ساخت اسپری زعفران در دستور کار قرار گرفت. تولید این فرآورده نیازمند ماشین آلاتی است که از طریق آن ها رنگ و عطر کلاله ها به طور کامل گرفته شود و به صورت افشانه در آید.

سپس آن ها را در قوطی هایی محبوس می نمایند. از طریق یک سری اسپری، محتوای درون بسته بندی به راحتی با کمک فشار هوای داخلی، به بیرون هدایت شده و در نهایت طلای سرخ بدون هیچ دور ریز و اسرافی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تاثیر ساخت اسپری زعفران در داد و ستد های خارجی

فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

پس از تولید انبوه این کالا در داخل و عرضه موفق آن، تاجران به این فکر افتادند که در سطح بین المللی نیز از محصول جدید خود رونمایی به عمل آورند. این فرآورده تازه، می توانست تحولی نوین را در بازار های جهانی رقم بزند.

با عرضه اش در مجامع بین المللی، خریدار های زیادی در پی دست یابی و سفارش آن بر آمدند و حتی بسیاری از تولید کنندگان خارجی خواستار همکاری در ساخت اسپری زعفران برای رسیدن به فرمولاسیون ویژه اش بودند.

قیمت تمام شده اسپری زعفران ایرانی

فرمول ساخت اسپری زعفران بسته بندی

برای رسیدن به این بخش، باید تمامی هزینه هایی که از ابتدای کار تا انتهایی ترین قسمت صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار داد. این گونه می شود قیمت تمام شده ای که تاجر به آن نیاز دارد را محاسبه نمود.

با توجه به داخلی بودن این فرآورده و هزینه های متناسب کار، می توان گفت که ساخت اسپری زعفران با قیمت خوبی صورت گرفته و همین مسئله باعث ایجاد تعادل نرخی متناسبی در بازار های عرضه اش خواهد شد.

سوال داری، من اینجام!