قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

قیمت 1 گرم زعفران در بازار های مختلف متفاوت است و این قیمت بستگی به نوع زعفران و کیفیت آن دارد ،که هر کدام از انواع آن مشتری خاص خود را دارد ،که شرکت زعفران فرانیز زعفران اعلا را به قیمت مناسب عرضه و پخش می کند به طور کلی ما چند نوع متنوع زعفران با قیمت های متفاوت داریم. که در ذیل به ذکر اصلی ترین انواع آن می‌پردازیم

قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

قیمت 1 گرم زعفران دسته ای و معرفی این نوع زعفران

زعفران دسته ای  قسمت زرد و قرمز رنگ زعفران را شامل میشود به طوری که بخش زرد رنگ سی درصد آن را و بخش قرمز هفتاد درصد آن را تشکیل میدهد . و شرکت زعفران فرانیز این محصول را در بسته های یک گرمی و چند گرمی با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند

 قیمت 1گرم زعفران پوشال و معرفی این نوع زعفران

در زعفران پوشال خامه زعفران یا قسمت سفید آن از زیر گل جدا میشود این مدل زعفران براساس درشتی و فرخوردگی کلاله و میزان خامه متصل به آن از یک تا سه درجه بندی می شود و قیمت یک از گرم از آن متفاوت است و شرکت زعفران فرانیز این محصول را به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

قیمت 1 گرم  زعفران سرگل و معرفی این نوع زعفران

این نوع زعفران تنها قسمت قرمز رنگ زعفران را شامل می شود و از پرمصرف ترین و متداول ترین نوع زعفران است که استفا ده آن رواج زیادی دارد. تشخیص مرغوبیت زعفران سرگل کار دشواری است کیفیت زعفران با دو شاخصه “طول کلاله” و “وجود یا عدم وجود تکه‌های سفید ریشه که با بار مخلوط شده و رنگ قرمز به خود گرفته اند” عیار سنجی شده و از 1 تا 3 درجه‌بندی می‌شوند.

قیمت 1 گرم زعفران سرگل  بین 8500 تا 27000 متفاوت بوده و در  این راستا شرکت تولید زعفران فرانیز این نوع زعفران با براساس کیفیت های متفاوت در بسته بندی های مختلف یک گرمی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت 1گرم زعفران نگین و معرفی این نوع زعفران

این مدل زعفران رنگ دهی و ظاهری فوق العاده داشته و بسیار معطر است.این ویژگی که کلاله ها د  زعفران نگین شکستگی ندارند باعث شده که این نوع زعفران ظاهر بهتر و به تبع آن قمیت بالاتری نسبت به زعفران سر گال داشته باشد مشتریان خارجی نسبت به مشتریان داخلی بیشتر از خرید این نوع زعفران استقبال می کنند.

قیمت 1 گرم زعفران اعلا برای پخش

باید توجه داشته داشت که خود زعفران نگین به دو دسته سوپر نگین و شبه نگین تقسیم میشود .قیمت 1 گرم زعفران نگین  از سال ۹۹تا هم اکنون بین ده هزار تومان و سی هزار تومان متفاوت  بوده اما  شرکت زعفران فرانیز این محصول را در بسته بندی های 1 گرمی و چند گرمی با قمیت ناسب و کیفیت بالا به بازار و مشتریان عرضه می دارد.

قیمت 1 گرم زعفران سفید و معرفی این نوع زعفران

 زعفران کنج جزء دسته‌بندی انواع زعفران قرار نمی‌گیرد. پس از این که سرگل را از دسته جدا می‌کنند قسمت ریشه یا سفیدی که در ایران به آن کنج یا زعفران سفید گفته می‌شود، باقی می‌ماند؛ این قسمت در اروپا به white(سفید) یا style (خامه) معروف است .با این که زعفران سفید فاقد رنگ دهی است اما خواص آن مشابه زعفران قرمز است .و شرکت زعفران فرانیز قیمت 1 گرم زعفران کنج را نعیین کرده و منصفانه به مشتریان خود عرضه میدارد.

سوال داری، من اینجام!