صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

زعفران اقلیم خراسان یکی از بهترین زعفران های کشت شده در استان خراسان است که به دلیل اقلیم خوبی که دارد طرفداران زیادی داشته و به کشور های عربی نیز صادر می شود.

صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

کسب درآمد از صادرات زعفران اقلیک خراسان

صادرات زعفران اقلیم خراسان یکی از شیوه های درامد زایی از تولید زعفران در کشور می باشد. کشور های عربی به دلیل شرایط اب و هوایی که دارند نمی توانند زعفران های اعلایی را تولید و استفاده کنند و این یک فرصت استثنایی برای تولید کنندگان زعفران اقلیم خراسان است که می توانند ان را با قیمتی مناسب به کشور های عربی صادر کنند. برای صادرات از زعفران درجه یک و اعلا استفاده می شود که کیفیت بی نظیر دارد.

  زعفران اقلیم خراسان به کدام کشور های عربی صادر می شود؟

کشور های عربی یکی از اصلی ترین و البته بزرگ ترین مقصد برای صادرات زعفران ایرانی هستند. اما در بین ان ها امارات متحده عربی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است و به صورت تقریبی سالانه حدود 19 تن زعفران به ان کشور صادر می شود.

صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

قیمت صادرات زعفران اقلیم خراسان چقدر است؟

این محصول که رنگ و عطری مثال زدنی دارد، با قیمت مناسب و سود اوری به کشور های عربی فروخته می شود. درست است که در ایران به دلیل نوسانات بازار قیمت ان در هر لحظه متفاوت است اما در خارج از کشور عزیزمان نوسانات بر روی قیمت ان تاثیری ندارد و به همین خاطر با قیمت بالایی به فروش م یرسد.

زعفران اقلیم خراسان صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

این زعفران جز برترین نمونه ها در بازار می باشد که از نظر کیفیت رتبه برتر را دارد. رنگ و بوی ان ماندگاری بیشتری داشته و بعد از دم کردن رنگ طلایی و جذابی به خود میگیرد. می توانید طعم ان را به وضوح در غذا بچشید و از فواید ان نیز بهره مند شوید. زعفرانی که صادر می شود نباید دارای ریشه باشد و از همه مهم تر باید به صورت خالص باشد. قدرت رنگ دهی این زعفران بسیار بالا است و به همین خاطر است که طرفداران زیادی نیز دارد.

صادرات زعفران اقلیم خراسان به کشور های عربی

سخن آخر

زعفران یک ادویه با ارزش و محبوب در سراسر جهان می باشد که می توان ایران را مهد تولید کننده ان دانست که تولیدات خود در خراسان را به کشور های عربی نیز صادر می کند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات و قیمت ان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سوال داری، من اینجام!