قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند

کشور هلند یکی از مقاصد تجاری زعفران ایران و فراورده های آن از برند هایی همچون سحر خیز است. قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند به علت وجود نمایندگی های فروش بسیار مناسب و به صرفه برای خریداران است.

شرکت زعفران سحرخیز از سال 1311 فعالیت در زمینه تولید محصولات زعفرانی را آغاز کرده است و در طی این سال ها تنوع محصولات را افزایش داده است به نحوی که در حال حاضر به عرضه انواع محصولات زعفرانی، ادویه ها، نبات و شیرینی جات، عرقیات و شربت ها، چای و دمنوش ها و مواردی دیگر می پردازد.

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند

مواد تشکیل دهنده چای زعفرانی سحرخیز

چای زعفرانی یکی از محصولات پرطرفدار است که از ترکیب چای و زعفران به دست می آید. و به دلیل عطر طعم و رنگ فوق العاده ای که دارد برای پذیرایی در مهمانی ها و دورهمی ها بسیار شایسته می باشد.

چای محصولی است که  کشت اولیه آن به کشور چین بر می گردد و سپس به سرعت در بین کشورهای دیگر من جمله ایران به محبوبیت رسید و مورد کشت قرار گرفت و به دلیل وجود کافئین در آن و رفع خستگی  جایگاه خود را در هر قشری پیدا کرد. و به عنوان پر مصرف ترین نوشیدنی در بسیاری از کشور ها به محبوبیت رسید.

زعفران دیگر گیاه مورد استفاده شده در این ترکیب است که رستگاه اولیه آن به ایران بر می گردد و وسیع ترین سطح کشت و بیشترین تولید آن نیز همچنان در ایران است. به همین دلیل با کیفیت ترین آن نیز در ایران کشت می شود و سپس به کشورهای دیگر به صورت فله ای و یا فرآورده های دیگر صادر می شود.

ترکیب چای و زعفران یکی از این فراورده هاست که شرکت هایی همچون سحرخیز، بهرامن، مصطفوی و زرافشان به تولید آن پرداختند. شرکت سحرخیز این محصول را به صورت کیسه ای و بسته های حاوی 20 عدد تی بگ عرضه کرده است. در بسته بندی  این محصول از  بگ های پلیمر فود گرید استفاده شده و سپس برای حفظ کیفیت مواد آن و عدم نفوذ رطوبت از انولوپ های متالایز استفاده گردیده است. این نوع بسته بندی موجب مطلوبیت آن بین مصرف کننده ها گشته است.

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور هلند

مقایسه قیمت چای زعفرانی سحر خیز از سایت فرانیز و دیگر مراکز فروش

قیمت چای زعفرانی سحرخیز اگر از سایت فرانیز و به صورت عمده خریداری شود نسبت به خرید از طریق واسطه ها بسیار پایین تر است. چرا که به دلیل حذف واسطه ها محصول به قیمت حقیقی به فروش می رسد و اگر این محصول برای فروش در فروشگاه ها باشد سود قابل توجهی را نصیب خریدار می کند.

سوال داری، من اینجام!