قیمت زعفران ۱ گرمی برای مصرف کنندگان

قیمت زعفران ۱ گرمی برای مصرف کنندگان

قیمت زعفران 1 گرمی برای مصرف کنندگان

قیمت زعفران ۱ گرمی در برند های مختلف برای مصرف کنندگان، در سایت های فروش عنوان شده است. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت زعفران 1 گرمی برای مصرف کنندگان

قیمت زعفران یک گرمی سرگل

زعفران سرگل در بین انواع دیگر شناخته شده تر بوده و از فروش بالا تری نیز برخوردار می باشد. قیمت زعفران یک گرمی سرگل که کلاله خالص بوده و هیچ گونه سفیدی در آن مشاهده نمی شود بسیار مناسب است.

از آنجا که قیمت محصولات مدام در حال تغییر می باشد، نمی توان قیمت مشخصی را عنوان نمود و برای آگاهی از قیمت روز این محصول، بهتر است به سایت های خبری مراجعه نمود.

قیمت زعفران 1 گرمی برای مصرف کنندگان

بیشترین زعفرانی که به کشور های مختلف صادر می شود از نوع سرگل بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع از زعفران را به نام های سرگل، سرقلم، سرریشه و ممتاز می شناسند.

زعفران ۱ گرمی را در پاکت های نایلونی، پلاستیکی، کریستال و خاتم به بازار عرضه می کنند. که قیمت آن در ظروف کریستال و خاتم بالاتر بوده چرا که ظاهر زیبایی دارند و اینکه سبب ماندگاری بالای محصول نیز خواهند شد.

مراحل زندگی گیاه زعفران

از آنجا که زعفران گیاهی چند ساله بوده پس پیاز آن در طول این چند سال در داخل خاک باقی خواهد ماند. از این رو در این مدت، زمانی را در استراحت خواهد بود. در واقع زندگی گیاه زعفران به دو دوره خواب و بیداری تقسیم می شود.

  1. دوره بیداری: این دوره که حدود ۸ ماه بوده از مهر تا اواسط اردیبهشت طول می کشد و دو مرحله را طی می کند. از اوایل مهر تا اواخر بهمن شاهد بیشترین میزان رشد هستیم که بعد از آن تا اواسط اردیبهشت گیاه رشد چندانی نداشته و برای خواب آماده می شود.
  2. دوره خواب: این دوره که حدود ۴ ماه طول می کشد از اواسط اردیبهشت تا اواخر شهریور را شامل می شود. مرحله جا به جایی پیاز در برهه زمانی اردیبهشت تا اواسط تیر انجام می گیرد که گیاه کاملا خواب بوده و بعد از آن در برخی قسمت ها شاهد رشد جزئی می باشیم.
قیمت زعفران 1 گرمی برای مصرف کنندگان

قیمت زعفران یک گرمی برای سوپرمارکت ها

سوپرمارکت ها یکی از مراکز فروش معتبر می باشند که محصولات را به صورت عمده خریداری کرده و به صورت جزئی در اختیار خریدار قرار می دهند. نرخ زعفران ۱ گرمی برای این مراکز در سایت فرانیز با تخفیفات ویژه همراه می باشد.

قیمت زعفران یک گرمی

قیمت زعفران یک گرمی بستگی به نوع زعفران، درجه کیفیت زعفران، پاکت های زعفران و عوامل مختلف دیگری دارد. زعفران داری پروتئین، کلسیم، ویتامین سی، آهن، ویتامین ب، کربوهیدرات و غیره می باشد. این گیاه ارزشمند به خاطر خواص فراوانی که دارد به طلای سرخ مشهور است.

زعفران را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. از دمنوش تا پخت و پز ایرانی ها از زعفران در انواع غذاها استفاده می کنند. اما باید در مصرف آن زیاد روی نکنیم. مصرف بیش از اندازه از این ادویه علاوه بر اینکه خواص مثبتی برای بدن ندارد، بلکه می تواند عوارضی را هم داشته باشد.

زعفران اولین گیاهی است که واحد آن مثل طلا می باشد یعنی از گرم و مثقال استفاده می شود. مثلا یک مثقال زعفران ۴ گرم زعفران کامل و ۶۰۸ سوت می باشد و می توان آن را در انواع پاکت ها شامل ظروف خاتم، آذین، اطلس، گوهر و پاکتی سفارش داد.

خرید اینترنتی زعفران

امروزه برخی از مردم بخاطر مشغله کاری که دارند  وقت نمی کنند به بازار بروند این افراد می توانند از طریق اینترنت خرید خود را انجام بدهند، از جمله مزایای خرید اینترنتی سهولت و راحتی، قیمت مناسب، انتخاب های متعدد، مقایسه آسان، اصالت جنس و غیر می باشد.

با توجه به خرید اینترنتی زعفران مشتریان محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت واسطه و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

 یکی از مهم ترین مزایای گیاه زعفران این است که برای کشت به آب فراوان و مراقبت ویژه نیاز ندارد و پیاز آن تا هفت سال رشد می کند. این گیاه علاوه بر خاصیت درمانی برای طعم و رنگ غذا کاربرد فراوانی دارد.

 در طب سنتی استفاده زیادی از زعفران شده است. همچنین توجه علم پزشکی را به خود جلب کرده است. از جمله خواص زعفران کمک به هضم غذا، ضد تومور، درمان فشار خون، درمان بیماری های تنفسی و غیر می باشد.

افرادی که قصد خرید زعفران را دارند برای اطلاع از قیمت زعفران یک گرمی می توانید به سایت شرکت فرانیز مراجعه کنند، این ساین ۲۴ ساعته در حال خدمات دهی به مشتریان هستند.

قیمت زعفران در ایران برای خرید عمده

قیمت زعفران یک گرمی در ایران بر بنیاد نوع زعفران و درجه کیفیت آن معین می گردد. کشور ما به خاطر مناطق حاصلخیز و آب و هوای معتدل از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در جهان معرفی شده است.

 یکی از مناطق برداشت زعفران شهرستان تربت حیدریه می باشد. زعفران این منطقه از عطر و بوی بسیار خوبی برخوردار و از نظر ظاهر تماما قرمز بوده و قدرت رنگ دهی آن نیز بسیار بالا است.

همینطور کشت زعفران عمده ایرانی به صورت ارگانیک صورت می پذیرد و در بازار فروش از نظر بهداشتی حائز اهمیت می باشد. به همین خاطر محبوبیت زیادی در بین مردم ایجاد نماید.

بنابراین قیمت زعفران در ایران برای خرید عمده، توسط فروشندگان برتر صورت می گیرد این افراد قابل اعتماد هستند. زیرا بهترین نوع زعفران را با کیفیت بالا و قیمت تضمینی محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

صادرات زعفران عمده ایرانی به خارج از کشور

صادرات زعفران ایرانی به صورت عمده قوانین خاصی را به همراه دارد. این قوانین شامل؛ کارت بازرگانی، گواهی مبدا، گواهی استاندارد و…. است.

همینطور صادر کننده مجموعه فرانیز به وسیله این مدارک مجوز صادرات کالای خود را به دست گرفته است. مجموعه فرانیز زعفران با کیفیت در پاکت های استاندارد و کاملا بهداشتی به خارج از کشور صادر می نماید.

بنابراین مجموعه ما انواع زعفران ایرانی را در پاکت های های متنوع به صورت عمده به کشورهای همسایه صادرات می کند. لازم است بدانید عرضه زعفران در این مجموعه هیچ گونه محدودیتی ندارد. با سفارش‌ های گوناگون در کمترین زمان برای مصرف کننده تامین می شود.

سفارش زعفران در ایران به صورت عمده

سفارش عمده زعفران اصل ایرانی از عوامل مهم مجموعه ما محسوب می شود. در این راستا مصرف کننده با مراجعه مستقیم به وب سایت، آگهی بیشتری از محصول را کسب می نماید.

شما می توانید با اطمینان خاطر زعفران عمده را با کیفیت و قیمت نهایی ارزان سفارش و در اندک زمان کم درب منزل دریافت کنید. سفارش زعفران ایرانی با قیمت نهایی ارزان حمل و نقل آسان مطمئن تری دارد. برای فروشنده و خریدار نیز به صرفه تر می باشد.

خلاصه؛ قیمت زعفران یک گرمی در ایران برای خرید عمده به کیفیت و نوع زعفران، پاکت های گوناگون، مجوز بهداشت و سلامت، مقدار سفارش…. مرتبط است. با توجه به صادرات زعفران عمده در پاکت های بهداشتی و زیبا بازار فروش خوبی در کشورهای مختلف به همراه داشته باشد.

سوال داری، من اینجام!