فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

فرانیز با فروش محصولات زعفرانی در حجم های زیاد و عقد قرارداد های بزرگ و میلیونی یکی از بزرگترین ارائه دهنده های پودر زعفران عمده 50 گرمی می باشد که محصولاتی کاملا سالم و بدون افزودنی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

زعفران، این ادویه پر از خواص و بسیار مفید برای بدن انسان، یکی از پایه های تولید ایران می باشد که در جهان نیز سرآمد است. این ادویه به شکل های متفاوتی بسته بندی شده و فرآورده های مختلفی نیز از آن تولید می گردد. محصولات زعفران همچون پودر زعفران عمده، به سراسر دنیا ارسال شده و در امر صادرات نیز دخیل می باشد. خوب است بدانید که سرزمین مان ایران بزرگترین تولید کننده زعفران جهان بوده و زبانزد تمامی تاجران زعفرانی و مواد غذایی، در اقصی نقاط دنیا می باشد.

پودر زعفران چگونه تولید می شود

برای تهیه و به دست آوردن پودر زعفران عمده نیازمند طی کردن مراحلی طولانی و حساس هستیم که با داشتن مهارت و دانش کافی می توان به خوبی از پس آن برآمد. روش های معمول و بالقوه ای در ایران برای کاشت و داشت این گیاه وجود دارد که به طور مختصر سعی بر توضیح آن داریم.

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

در مرحله اول کشاورز زمین خود را آماده می کند. خاک زمین باید غنی از موادی باشد که برای رشد و نموی پودر زعفران عمده نیاز باشند. برای این کار، خاک لومی شنی را باید برای زمین برگزید. این نوع خاک سبب می شود که رطوبت کافی و مورد نیاز پیاز زعفران فراهم شود. در این مرحله باید پی اچ خاک را نیز تنظیم کند که حتما باید بین 7 الی 7.5 باشد. اگر به پی اچ خاک نیز توجهی نشود، یکی از مهم ترین شرایط تولید محصول از بین رفته و آن نتیجه ای که باید را نخواهد گرفت.

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

سپس زمین را شخم می زند. بهترین زمان برای انجام این کار در اواخر پاییز و یا در اوایل زمستان می باشد اما اگر شرایطی را برای شخم زدن نداشت، مثلا اگر نیروی کار و تراکتوری موجود نبود می تواند این امر را به پایان فصل بهار موکول نماید. خاک باید تا عمق 40 تا 50 سانتی متری زیر و رو شود. در این قسمت از کار، باید کود گاوی پوسیده شده و فسفات آمونیوم را به خاک بیفزاید. سپس خاک را صاف کرده و پستی بلندی های آن را رفع نماید. حال زمین برای افزودن پیاز آماده می باشد.

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

حال در مرحله بعدی از تولید پودر زعفران عمده، باید پیاز زعفران مرغوبی را که خریداری کرده است، به طور کامل ضدعفونی شده و فاقد هرگونه میکروب و یا بیماری شود. اگر به این موضوع دقت نکند نیز، گیاه به خوبی رشد نکرده و نمی تواند جواب خوبی از آن بگیرد. حال که پیاز آماده است، می تواند با خیال راحت آن را در زمین بکارد.

فروش پودر زعفران عمده 50 گرمی بدون افزودنی

از اوایل مهرماه نیز شروع به آبیاری کرده و این عمل را تا نیمه های آبان ادامه می دهد. زعفران نیز سر از خاک بیرون آورده و کشاورز مهلت دارد تا آن را تا پایان آذر ماه برداشت نماید. حال برای مرحله بعدی از تولید پودر زعفران  عمده، گل های زعفران را پر می کند به این معنی که باید کلاله قرمز آن را جدا نماید. سپس این کلاله های جدا شده را در شرایطی قرار می دهند که کاملا خشک شود.

کشاورز این زعفران های خشک شده را به شرکت های تولیدی می فروشد. برند ها و شرکت های فعال در این حوزه نیز در این مرحله، با استفاده از فناوری های روز طبق استاندارد های تعیین شده توسط شرکت های اروپایی، از آن پودر زعفران عمده را تولید می کنند. فرانیز هم این وظیفه را عهده دار است که در صورت سفارش محصول مورد نظرتان، آن را در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برساند.

سوال داری، من اینجام!