فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

فروش پودر زعفران سحرخیز در تمامی حجم ها و جرم های مورد نیاز مشتریان علی الخصوص 1/5 گرمی، در سایت های فروشگاهی ایرانی همین حالا امکان پذیر می باشد.

پودر زعفران تقریبا اصلی ترین فرآورده زعفرانی به شمار می رود که از آن دیگر بسته بندی ها و فرآورده ها را تدارک می بینند. زعفران مرغوب و اصل مراحل تولیدی بهداشتی را طی می کند و طبق اصولی که متخصصان تغذیه آن ها را تعیین می کنند، پیش می رود.

تاریخچه مصرف زعفران در ایران

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

زعفران که به گل سلامتی و طلای سرخ معروف است، ارزشمندترین گیاه ایران زمین بوده و نشات‌گرفته از دامنه‌های الوند می‌باشد. اسنادی قدیمی مربوط به دوره ی هخامنشی برجای مانده است که از مصرف زعفران در ایران از زمان های کهن خبر می دهد که روی کتیبه ای از آن دوران مقدار زعفران مصرفی دربار چیزی در حدود یک کیلوگرم نوشته شده است.

از این گیاه در دوران های مختلف استفاده های متعددی می شده و شرکت های بسیاری نیز به تولید و بسته بندی زعفران می پرداختند. امروزه نیز یکی از برند های مستعد در تولید و بسته بندی زعفران سحرخیز می باشد. این شرکت با تولید فرآورده هایی چون پودر زعفران سحرخیز، در میان مردم معروف گشته و محصولاتش را به تولید و عرضه عمده می رساند.

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

زعفران کالایی بسیار گران‌بها است و قیمت بالایی دارد. از این رو ممکن است به ‌ندرت از آن استفاده شود و به همین جهت انواع محصولات زعفرانی همچون انواع قرص های زعفران و پودر زعفران سحرخیز نیز به بازار راه پیدا کرده‌اند تا با توجه به قیمت بالای آن، محصولاتی متناسب با نیاز خانواده های ایرانی تولید کنند. از طرفی تولیدکنندگان محصولات غذایی شرکت سحرخیز، پودر زعفران سحرخیز را با حفظ خاصیت‌های آن و حتی بهبود کارایی و کیفیت آن روانه بازار کرده‌اند.

ارزش غذایی پودر زعفران سحرخیز

زعفران با توجه به ترکیبات به کار رفته در آن و خواص متعدد آن، چاشنی خاص و رنگ‌دهنده غذا است. و پودر آن که نیز از زعفران خالص تولید می گردد تمامی این ارزش ها را در خود حفظ کرده است. یکی از خواص زعفران کاهش چربی و کلسترول خون است.

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

زعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماریهای قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و هوش و کاهنده ی فشار خون می باشد. پودر زعفران سحرخیز در درمان انواع بیماری ها مانند بیماری آسم، بیماریهای پوستی، بیماری های چشم و درمان کم خونی استفاده می شود. علاوه بر آن زعفران به هضم غذا کمک می کند و موجب تقویت معده می گردد. در نتیجه مصرف آن به عنوان یک چاشنی غذا انتخاب بی نظیری است.

همینطور زعفران به عنوان مسکن به‌ ویژه در درد های لثه کاربرد دارد. یکی دیگر از مصارف زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی است. بر اساس تحقیقات مرکز دانشگاهی ایتالیا، زعفران در تنظیم کارکرد سلول‌های بینایی موثر است و از پیشرفت بیماری‌های چشم جلوگیری می کند. همچنین پودر زعفران سحرخیز موجب احیای سلول‌های آسیب دیده چشم می شود.

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

 سال‌های سال است که بسیاری از ایرانیان برای آراستن سفره‌های خود، زعفران را چاشنی غذاهای خود کرده اند. زعفران یکی از انواع طعم‌دهنده‌ ها و چاشنی هایی بوده که برای تزئین یا استفاده در بیشتر غذاهای ایرانی کاربرد دارد. با نظر بر تمامی خواص دارویی پودر زعفران سحرخیز، مطمئنا انتخاب بسیاری از ما خواهد بود

فروش پودر زعفران سحرخیز 1/5 گرمی

خرید انواع پودر زعفران سحرخیز پودر زعفران سحر خیز در بسته بندی سه عدد نیم گرمی با طراحی شیک و زیبا با کیفیت پودر زعفران نگین عرضه میشود و با وجود قیمت مناسب آن و کیفیت بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای شما تلقی می شود. فرانیز هم با تضمین کردن اصالت و مرغوبیت کالا، می تواند حجم عمده ای از آن را برای مشتریان فراهم نماید.

سوال داری، من اینجام!