صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک

صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک

محصولات زعفرانی ایرانی به کشورهای سراسر دنیا صادر می‌شوند. کشورهای هدف برای صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک کدام‌اند؟

عصاره زعفران مرغوب و اثرات ضد افسردگی

بخش مهمی از صادرات عصاره زعفران به‌خاطر اثرات درمانی آن است. زعفران یک گیاه درمانی با خواص اعجاب‌انگیز می‌باشد. این گل‌های زیبا دارای ترکیبات طبیعی مفید هستند.

این ترکیبات برای کمک به حفظ سلامت روحی و روانی هم موثر می‌باشند. زعفران و فرآورده‌های آن روی سطح سروتونین تأثیر می‌گذارند. این هورمون نقش مستقیمی در خلق‌و‌خو و حالات روحی افراد دارد.

ترکیباتی نظیر سافرانال و کروسین در افزایش سطح سروتونین موثر هستند. بسیاری از محققان زعفران را به‌عنوان یک گیاه ضد افسردگی می‌شناسند. مصرف این ادویه در رژیم غذایی روزانه بسیار پرخاصیت است.

عصاره زعفران مرغوب و اثرات ضد افسردگی

مهم‌ترین مشکل افراد، قیمت بالای این ماده غذایی می‌باشد‌. فرآورده‌ها دارای ترکیبات مشابهی با سرگل زعفران خالص هستند. این محصولات با این حال قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

صادرات عصاره زعفران به کشورهای دیگر هم به همین دلیل افزایش یافته است. این محصولات دارای طعم، عطر و رنگ دلپذیری هستند. عصاره‌های پودری و مایع به‌اندازه سرگل زعفران خالص، غذاها را خوشمزه و خوش‌رنگ می‌کنند‌.

مصرف چنین غذاهایی همچنین منجر به شادابی و نشاط خواهد شد. این چاشنی‌ها به‌اندازه قرص‌های شیمیایی ضدافسردگی‌ تأثیرگذار هستند.

آن‌ها همچنین عوارض جانبی داروهای شیمیایی را ندارند. بسیاری از افراد به مصرف این چاشنی عادت کرده‌اند. این مسئله تاثیرات بسیار مثبتی در درازمدت دارد که از نظر علمی هم ثابت شده است.

ویژگی‌های متمایز عصاره زعفران الیت

این برند معتبر در حوزه تولید محصولات نیمه آماده فعال است. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیتی این مجموعه، مربوط به انواع چاشنی‌ها می‌باشد. عصاره زعفران الیت جزء پرفروش‌ترین تولیدات این شرکت در بازارهای داخلی است.

صادرات عصاره زعفران الیت به اندازه فروش در بازارهای داخلی، موفق می‌باشد. این برند در سطح جهانی هم شناخته شده است. مهم‌ترین اصل در تولیدات این شرکت، حفظ سلامت مصرف‌کنندگان می‌باشد.

تمام فرآورده‌های این برند بر اساس استانداردها و تاییدیه‌های جهانی تولید می‌شوند. استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا روی کیفیت تولیدات نهایی موثر است.

ارزش غذایی مواد اولیه از قبیل گیاه زعفران هم به این ترتیب حفظ می‌شود. کارخانه‌های این شرکت، عصاره را با بهره‌گیری از گل‌های زعفرانی مرغوب آماده و روانه بازار می‌کنند.

ویژگی‌های متمایز عصاره زعفران الیت

این چاشنی حاوی نمک می‌باشد و نیازی به استفاده جداگانه از نمک نیست. این موضوع کار سرآشپزان را آسان‌تر نموده است. آن‌ها همچنین به بسته‌بندی فرآورده‌ها نیز توجه ویژه‌ای دارند.

این موضوع در افزایش میزان صادرات عصاره زعفران الیت در عرصه بین‌المللی موثر است. یک بسته‌بندی صادارتی از نظر ظاهری بسیار جذاب می‌باشد. نکته حائز اهمیت دیگر توانایی حفظ خواص درمانی و ترکیبات مفید عصاره است.

قیمت عصاره زعفران یکی دیگر از نکات قوت این محصول می‌باشد. این مجموعه همواره به‌دنبال یک قیمت‌گذاری رقابتی برای انواع فرآورده‌ها از جمله چاشنی زعفرانی است.

مشتریان اصلی محصولات زعفرانی ایرانی

کشورهای زیادی از سراسر جهان واردکننده زعفران ایرانی هستند. چین، امارات و اسپانیا در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. تعداد کشورهای واردکننده زعفران و فرآورده‌های زعفرانی ایرانی بیش از ۵۰ کشور است که رقم قابل‌توجهی است.

برخی از این مناطق متاسفانه تولیدات داخلی را با بسته‌بندی جدید و به نام خود مجددا عرضه می‌کنند. بزرگ‌ترین کارخانه‌های ایرانی امروزه به‌دنبال حل این معضل هستند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات، عرضه فرآورده‌ها به‌جای زعفران خام است. صادرات عصاره زعفران و سایر محصولات در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری همراه می‌باشد.

تاجران این فرآورده‌ها را با قیمت‌های مناسبی در سطح بین‌المللی عرضه می‌کنند. سود حاصل از این تجارت زیاد است و ارزآوری بالایی برای کشور به همراه دارد.

 

کشورهای دیگر مانند مکزیک، مراکش، گرجستان و مجارستان اخیرا به جمع خریداران محصولات ایرانی اضافه شده‌اند. بازرگانان موفق همواره درحال بازاریابی برای گسترش حوزه تجارت خود هستند.

رقابت در این حوزه بسیار تنگاتنگ است. گسترش حوزه فعالیت، نقش مهمی در موفقیت بیشتر و دریافت سود بالاتر دارد. این مسئله در کاهش اثرات موانع مختلف مانند تحریم‌ها هم موثر می‌باشد.

قیمت خرید عمده و تکی عصاره‌های زعفرانی

‌عرضه عصاره‌های زعفرانی پودری و مایع به دو شیوه عمده و تکی در حال انجام است. این چاشنی در هر دو حوزه خانگی و صنایع غذایی کاربرد دارد. بسیاری از آشپزهای هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی برای طبخ غذاهای خود از عصاره زعفران الیت استفاده می‌کنند.

این فرآورده علاوه بر زعفران طبیعی، حاوی ادویه‌های معطر دیگر نیز می‌باشد. مصرف‌کنندگان به این ترتیب از افزودن سایر چاشنی‌ها به غذاهای خود معاف می‌شوند. این عملکرد هوشمندانه بسیار موردپسند مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی بوده است.

صادرات عصاره زعفران الیت هم به‌صورت عمده و به‌عنوان یک چاشنی معطر و خوش‌رنگ در جریان می‌باشد. این فرآورده در بازارهای داخلی به دو صورت عمده و تکی در حال عرضه و فروش است. خانواده‌ها عموماً برای تامین مایحتاج خود به سراغ سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌روند.مشتریان اصلی محصولات زعفرانی ایرانی

قیمت مجاز برای خرید این چاشنی، روی بسته‌بندی آن درج شده است. فروشندگان معتبر هیچ هزینه اضافی به‌جز مندرجات روی محصول از خریداران دریافت نمی‌کنند‌.

نمایندگی‌های تخصصی عرضه و فروش زعفران و انواع فرآورده‌های آن، عصاره زعفرانی را نیز عرضه می‌نمایند. نرخ فرآورده‌ها در خریدهای عمده مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مصرف‌کنندگان در حقیقت تمام کالاهای موردنیاز خود را به قیمت درب کارخانه خریداری خواهند نمود. تاجران در تعیین نرخ صادرات عصاره زعفران هم براساس بازارهای هدف تصمیم می‌گیرند.

فروش فرآورده‌های زعفرانی صادراتی در بازرگانی فرانیز

مجموعه فرانیز محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. این بازرگانی با برترین تولیدکنندگان داخلی همکاری دارد. تمام دست‌اندرکاران این فروشگاه به هدف اصلی مجموعه یعنی رضایت مشتریان پایبند هستند.

این مجموعه اینترنتی در حوزه صادرات عصاره زعفران پودری و مایع هم فعال است. تعداد زیادی از تاجران خارجی امروزه با اطمینان خاطر سفارشات خود را به‌صورت آنلاین ثبت می‌کنند آن‌ها از تعهد و مسئولیت پذیری این بازرگانی اطلاع دارند.

تمام سفارشات داخلی و خارجی به‌دقت بسته‌بندی خواهند شد. انجام کارهای گمرکی فرایندی زمان‌بر می‌باشد. این مجموعه برای سرعت بخشیدن به کارها پس از دریافت سفارشات، روال اداری صادرات عصاره زعفران را آغاز می‌کند.

ارسال سفارشات به سراسر کشور به چند روش انجام می‌شود. انتخاب روش ارسال بستگی به حجم سفارشات، نوع محصولات، مسافت و نظر مشتریان دارد. خریداران تمام فرآورده‌ها را درب منزل دریافت می‌کنند.

آن‌ها هیچ زمانی بابت حمل‌ونقل و رفت‌وآمد صرف نمی‌کنند. این مسئله یک مزیت بسیار بزرگ به‌ویژه در شهرهای شلوغ است. افراد بدون دغدغه از بابت زمان و یا روزهای تعطیل، سفارشات خود را ثبت و آن‌ها را دریافت می‌کنند.

سوال داری، من اینجام!