نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت آماده ارائه محصولات در حجم عمده به تمام نقاط کشور می باشد. اگر قصد تجارت این محصول با کیفیت را دارید می توانید از فرانیز کالای خود را تهیه نمایید.

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

زعفران جزء شاخه گیاهان گلدار، راسته مارچوبه سانان و تیره زنبقیان می باشد. این گیاه چند ساله بوده و تکثیر آن از طریق پیاز صورت می گیرد. پیاز زعفران توپر و کروی شکل است که هر غده ۶- ۹ برگ باریک مانند علف چمنی تولید می کند که تبدیل به گل می شوند.

از تمام قسمت های گیاه زعفران می توان بهره گرفت اما مهم ترین جزء آن مربوط به کلاله ها می باشد که بسیار ارزشمند و البته گران قیمت است. برای عصاره گیری طلای سرخ از گل این محصول به طور کامل استفاده می کنند و یک محصول متفاوت را در اختیار ما قرار می دهند.

اخذ نمایندگی عصاره زعفران

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

اخذ نمایندگی عصاره زعفران می تواند یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن باشد چرا که این محصول در بین مردم بسیار پرطرفدار بوده و بدون شک تقاضا برای عرضه بسیار خواهد بود.

در ایران شرکت های بسیاری عصاره زعفران را در خط تولید خود دارند. اما یکی از برند های مطرح داخلی الیت می باشد که کیفیت محصولات آن نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب می نماید. الیت برند اصلی آماده لذیذ است که در سال ۱۳۸۴ ثبت گردیده و توانسته با ارائه محصولات غذایی آماده و نیمه آماده بخش اعظمی از بازار مواد غذایی را در اختیار بگیرد.

بسته بندی عصاره زعفران الیت به صورت جعبه حاوی ۸ عدد مکعب به صورت پودر فشرده می باشد. این محصول دارای نمک بوده و در هنگام اضافه کردن به غذا دیگر نیازی به وجود نمک نیست.

عرضه انواع عصاره زعفران در نمایندگی های این محصول

نمایندگی عصاره زعفران الیت در پایتخت

در نمایندگی عصاره زعفران، این محصول را می توان در برند های مختلف به صورت مایع و یا پودری تهیه نمود. نوع مایع این محصول بسیار غلیظ است به گونه ای که برای درست کردن یک لیوان شربت فقط به ۲-۳ قطره از آن نیاز می باشد.

فرانیز مفتخر به اخذ نمایندگی عصاره زعفران گشته تا بتواند این محصول را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. فروش در این مجموعه به صورت عمده و با ارسال برگه آنالیز و سلامت محصول می باشد. شرکت های پخش می توانند این محصول را با قیمت مناسب از این سایت خریداری نموده و در فروشگاه های دیگر توزیع نمایند.

سوال داری، من اینجام!