حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

افراد و تجار زیادی مایل به خرید چای سیاه زعفرانی هستند. آن ها می توانند از حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران استفاده کنند.

حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

ارائه چای سیاه زعفران با قیمت مناسب

در چند ماه کنونی حراج اینترنتی چای سیاه زعفرانی در مجموعه فرانیز راه اندازی شده افراد و تجار می توانند خرید مقرون به صرفه ای از این مجموعه معتبر داشته باشند و از سود بیشتری در صادرات این محصول بهره مند شوند.

فقط کافیست افرادی که می خواهند از حراج اینترنتی این محصول مقرون به صرفه در ایران استفاده کنند و از سود زیادی بهره مند شوند با مشاوران فروش مجموعه فرانیز ارتباط برقرار نمایند و از اطلاعات بیشتری درباره حراج اینترنتی مطلع شوند.

حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

صادرات چای سیاه زعفران

در سال های اخیر تجار و افراد بسیاری روی به صادرات چای سیاه زعفران به دلیل سود بالا آورده اند. این محصول به دلیل خواهان زیاد در دیگر کشور ها از سود بالایی برای صادرات بهره مند می باشد برای مثال کشور های همسایه ایران و در دیگر کشور ها متقاضی زیادی وجود دارد.

زیر مجموعه های زعفران نیز همین گونه دارای متقاضی می باشد یکی از زیر مجموعه های اصلی زعفران، چای زعفران است. به خاطر محبوبیت و خرید زیاد این محصول تاجران ایرانی بسیاری این محصول را صادر می کنند و از سود خوبی بهره مند می شوند.

تجار با استفاده از محصولات با کیفیت که از فروشگاه ‌ها می ‌توانند تهیه نمایند و به صادرات این محصول بپردازند و اما تاجرانی که قصد خرید عمده ای از چای سیاه را دارند می توانند به راحتی از طریق ارتباط با نمایندگان فروش و فرانیز نیز این امکان را برای خود حاصل نموده و از حراج این محصول استفاده کنند و هم اکنون این محصول را در حجم های عمده و محدود به طور مقرون به صرفه را دریافت بکنند.

حراج اینترنتی چای سیاه زعفران در ایران

خرید آسان چای سیاه زعفران و صادرات این محصول

افراد و تجار زیادی به دنبال یک منبع خرید معتبر هستند. مجموعه فرانیز که یکی از همین منابع معتبر و با سابقه می باشد. فرانیز با استفاده از تجربه های بسیار به تجار کمک شایانی کند. کافیست افراد با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط برقرار نمایند و از اطلاعات زیادی همچون قیمت، کیفیت، نحوه سفارش و ارسال بهره مند شوند.

قیمت چای زعفران

یکی از بهترین نوشیدنی ها که می توان آن را در بسیاری از رستوران ها و کافه ها پیدا کرد بدون شک چای زعفران است. افراد زیادی به خاطر خواص دارویی زعفران  مصرف چای زعفران را به ارقام دیگر چای ترجیح و همواره به دنبال خرید چای زعفران می باشند.

یکی از مهم ترین پارامتر ها در خرید این محصول در وهله اول قیمت چای زعفران است که در هنگام خرید  اولین چیزی است که به آن توجه می شود. قیمت چای زعفران با توجه به عوامل متعدد متفاوت است و نمی توان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت.

یکی از این عوامل  موثر و تاثیر گذار در تعیین کیفیت و قیمت دمنوش زعفران بدون شک نوع برند محصول می باشد، به طوری که هر چه برند معتبر تر باشد به طبع  کیفیت محصول بهتر و  قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

یکی دیگر از عوامل تعیین در قیمت چای زعفران به نوع زعفران در محصول اشاره کرد. به طوری که هر زعفرانی با توجه به نوع آن قیمت متفاوتی نیز دارد.

شیوه فروش محصول نیز یکی از عنوان موثر در تعیین قیمت دمنوش زعفران است. به طوری که قیمت این محصول در فروشگاه به دلیل وجود واسطه بیشتر است اما قیمت خرید اینترنتی محصول به دلیل قطع کردن زنجیره واسطه گری  قطعا مناسب تر است.

این شرکت با سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش این محصول در جهت رضایت مشتری سایتی راه اندازی کرده است. هم چنین این شرکت این محصول را به بازار های جهانی نیز عرضه می کند.

صادرات چای زعفران کیسه ای

با وجود شرکت های معتبر تولید کننده چای زعفران کیسه ای، تجارت این محصول در سطح جهانی صورت می گیرد. کیفیت فراورده های زعفرانی ایرانی به حدی بوده که از آن سوی مرز ها همواره تقاضای زیادی برای ارسال وجود دارد.

دمنوش زعفران در شرکت های مختلف به صورت متفاوت تولید می گردد. در برخی از دمنوش ها فقط از ترکیب چای سیاه و زعفران بهره گرفته می شود. این در حالی است که در برخی دیگر علاوه بر این دو ماده ارزشمند از هل و گل محمدی نیز استفاده می گردد‌‌.

وجود فرآورده های با کیفیت صادراتی باعث حضور نام ایران در بازار های جهانی و قطعا افزایش سفارش و فروش را در پی خواهد داشت. بدون شک برند هایی برای این منظور انتخاب خواهند شد که تمام شرایط یک محصول صادراتی را داشته باشند.

تولید فرآورده های با کیفیت از زعفران اعلا

برای تولید فرآورده های با کیفیت و صادراتی باید از زعفران اعلا بهره گرفت. معیار هایی برای تعیین طلای سرخ مرغوب وجود دارد که در آزمایشگاه و تحت نظر متخصصین این حوزه مشخص می گردد.

در تولید زعفران با کیفیت برداشت زعفران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این مرحله در واقع دشوار ترین بخش از عملیات کشاورزی زعفران بوده که زمان و دقت زیادی برای انجام آن نیاز است.

در کشوری مانند اسپانیا بیشتر مراحل پرورش زعفران به وسیله ماشین آلات کشاورزی صورت می گیرد. اما در ایران این عملیات عموما به وسیله نیروی انسانی انجام و بسیار پر هزینه و زمان زیادی را می طلبد.

چیدن گل ها باید خیلی سریع و قبل از طلوع آفتاب و به وسیله نیروی انسانی خیلی دشوار می باشد. در حالی که با ماشین های گل چین می توان این کار را با صرف کمترین زمان ممکن انجام داد.

فروش چای زعفران کیسه ای در حجم عمده

سایت فرانیز با فروش آنلاین چای زعفران کیسه ای در حجم عمده، خرید را برای متقاضیان این حجم آسان کرده است. از جمله شرکت های تولید کننده این فرآورده در ایران می توان به مصطفوی، سحرخیز، نیوشا، دکتر بیز و نوین زعفران اشاره نمود.

سوال داری، من اینجام!