تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

برای دسترسی به مرجع عصاره زعفران قائنات، می توان از این سایت دیدن کرد و بخش های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد. تاجران تنها با تماس گرفتن با عوامل فروش فرانیز می توانند حجم عمده ای از این محصول را سفارش بدهند.

قائنات شهرستانی است در خراسان جنوبی که در حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد. لازم به ذکر است که این شهرستان در گذشته اهمیت زیادی داشته است اما به علت حوادث طبیعی جمعیت زیادی از دست داده و توجه و مرکزیت بر بیرجند گذاشته شد. در حال حاضر هم بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی می باشد.

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

جمعیت زیادی از مردم قائنات به کشاورزی می پردازند. آن ها از دوران کودکی برای این امر آموزش دیده اند و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. به عنوان مثال افراد زیادی هستند که بر سر زمین های زراعی زرشک مشغول به کار هستند. آن ها با حجم بالای تولید توانسته اند نام این شهرستان را در جهان بالا ببرند به گونه ای که بر اساس آمار، رتبه اول دنیا برای تولید زرشک متعلق به قائنات است. همچنین علاوه بر زرشک، بسیاری به تهیه و تولید زعفران می پردازند.

در این شهرستان بسیاری سعی دارند که با روش های مختلف کشاورزی، محصولات باکیفیتی را تولید کنند و در بازار موفق تر عمل نمایند. بخش زیادی از حجم تولید شده در این شهرستان به کارخانه ها و مجموعه های تولیدی مختلف فروخته می شود. آن ها نیز باکیفیت ترین زعفران را در دست می گیرند و با استفاده از آن به ساخت فرآورده های گوناگون مشغول می شوند و مصرف کنندگان را در استفاده هر چه سریع تر از زعفران یاری می نمایند.

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

بخش دیگری هم به طور مستقیم توسط تاجران و شرکت های پخش به فروش می رسد و مردم از آن ها بهره می برند. همچنین برخی تاجران حجم زیادی از محصولات متعلق به این شهرستان را خریداری می کنند و از آن ها جهت صادرات بهره می برند. به این گونه با کالا های باکیفیت به بازار های جهانی راه پیدا کرده و اعتیار زیادی کسب می کنند.

شرکت تولید عصاره زعفران قائنات

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

در حال حاضر یکی از مجموعه های ساخت فرآورده های زعفرانی، شرکت قائنات می باشد. این مجموعه به تولید محصولات گوناگون می پردازند و تولید کنندگان و کارشناسان مشغول در این مجموعه همواره سعی دارند که بهترین نتیجه را به دست آورند. عصاره زعفران قائنات یک کالای منحصر به فرد و عالی برای افراد است.

آشپزان رستورانی و خانگی به این طریق دیگر نیازی به خورد کردن و پودر کردن زعفران ندارند و می توانند به راحتی آن را درون خورشت و خوراک هایشان بریزند. تولید آن یکسری قوانین دارد که کارشناسان بایستی به آن واقف باشند و اگر به خوبی این عمل را صورت ندهند، مشتریانشان را از دست می دهند. آن ها استاندارد های تعیین شده توسط سازمان های داخلی و خارجی را رعایت می کنند که هم در بازار ایران و هم در خارج از کشور موفق عمل نماید.

تنها مرجع عرضه عصاره زعفران قائنات

عصاره زعفران قائنات از بهترین و باکیفیت ترین زعفران تولید شده توسط همین شهر به دست می آید. این به آن معناست که هم قدرت رنگ دهی بالایی دارد و هم عطر دهی خوبی را از خود به نمایش می گذارد. شرکت تولیدی تمامی فضا را استریلیزه کرده تا عوامل بیماری زا با آن در ارتباط نباشند.

به این ترتیب محصول هیچ خطری برای سلامتی بدن افراد ایجاد نمی کند و حتی به منزله استفاده از زعفران طبیعی، تا حد زیادی مفید واقع می شود و سلامتی مصرف کنندگان را ارتقا می بخشد. افراد به طور مسقیم می توانند آن را از طریق فرانیز سفارش بدهند و محصول هم از درب کارخانه به مقصد مشتری ارسال شود.

سوال داری، من اینجام!