مشخصات قیمت پودر زعفران الیت

مشخصات قیمت پودر زعفران الیت

برای دریافت مشخصات پودر زعفران الیت و آگاهی از قیمت آن، کافی است به پایگاه های اینترنتی سری بزنید و با صرف کمترین زمان ممکن به آن دست یابید.

مشخصات پودر زعفران الیت

پودر زعفران الیت در حجم های متفاوت به بازار  عرضه می شود و یک طعم دهنده بسیار عالی بوده که می توان از آن برای تزئین مواد غذایی استفاده نمود. پودر زعفران الیت بوی بسیار مطلوبی دارد و به غذا ها رنگ و مزه فوق العاده ای می بخشد. اگر به لیبل و مشخصات پشت بسته بندی پودر زعفران الیت توجه کنید، می توانید ارزش غذایی آن را نیز مشاهده کنید که در می یابید هر 100 گرم پودر زعفران الیت معادل 5.84 کیلوکالری انرژی دارد.

این اطلاعات خود نشان دهنده ارزش غذایی بالای این کالای زعفرانی است. در همین مقدار پودر زعفران 1.2 گرم قند و 0.16 گرم چربی وجود دارد و خوب است بدانید که کاملا فاقد هرگونه اسید چرب ترانس می باشد.

پودر زعفران الیت کاملا طبیعی بوده و از آن به عنوان یک محصول تراریخته یاد می شود. این ها بخشی از مشخصات پودر زعفران الیت بود که برای شما تهیه کرده و نام بردیم.

پودر زعفران الیت از کجا بخریم

پودر زعفران از زیرمجموعه فرآورده های زعفرانی است که در واقع همان زعفران خشک شده می باشد اما آن را به صورت پودر در آورده اند. پس این محصول را می توان از هرگونه فروشگاه دارای کالای زعفرانی تهیه کرد.

البته بعضی مراکز پخش مواد پروتئینی نیز پودر زعفران الیت را دارا هستند و امکان خرید را برایتان فراهم آورده اند. از دیگر راه های مستقیم خرید پودر زعفران الیت، سفارش اینترنتی آن می باشد.

شما با وارد کردن مشخصات مورد نظرتان برای خرید در موتور جسجوی گوگل ممکن است به سایت های فروشگاهی بر بخورید که نیاز شما را تامین می کنند. از جمله سایت های فروش محصولات زعفرانی، فرانیز می باشد که در این حوزه بسیار فعال بوده و می تواند پودر زعفران الیت را برایتان فراهم آورد.

پودر زعفران الیت کجا استفاده می شود

وقتی که پودر زعفران الیت را خریداری کردید، حتما به این نکته توجه کنید که این محصول، تمامی چاشنی ها را داراست یعنی دیگر نیازی به افزودن ادویه جات و یا نمک به غذایتان ندارید. برای استفاده از آن باید یک مکعب از بسته های موجود در جعبه بردارید. این معکب را در نصف فنجان آب جوش حل کنید و حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه دم کنید تا به رنگ مطلوبی دست یابید. از پودر زعفران الیت با کیفیت در انواع خورشت ها می توان استفاده کرد و به آن ها طعم و رنگی دلپذیر بخشید.

علاوه بر آن، قابلیت استفاده در بسیاری از خوراک ها را دارد که این خود نیز از مزایای پودر زعفران الیت است. ناگفته نماند که برای تزئین و طعم دهی به برنج نیز می توانید از پودر زعفران الیت استفاده کنید. قطعا این محصول به صرفه و خوش طعم استفاده های زیادی می تواند داشته باشد و به شما در آَشپزی کمک فراوانی کند. پس اگر به دنبال آماده کردن غذاهای متنوع و خوشمزه هستید، معطل نکنید و آن را سفارش دهید.

قیمت پودر زعفران الیت همانطور که گفته شد این محصول یک فرآورده زعفرانی است پس قیمت پودر زعفران الیت هم که به طور مستقیم از زعفران تولید می شود نیز، متناسب با قیمت زعفران در بازار دچار تغییر می شود. پودر زعفران الیت کاملا به صرفه بوده و مطمئن باشید که فرانیز به شما قیمت منصفانه و پایینی را پیشنهاد خواهد داد. برای سفارش عمده این محصول می توانید با نمایندگان فروش فرانیز تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف هزینه های اضافی، پودر زعفران الیت را دریافت نمایید.

سوال داری، من اینجام!