دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

زعفران اقلیم خراسان باکیفیت ترین گونه در سطح جهان بوده که هر سرمایه گذاری مایل به خرید آن می باشد. برای دریافت این محصول در مقصد مورد نظر شما، با ما تماس حاصل فرمایید‌.

زعفران گران بها ترین ادویه جهان بوده که در چندین کشور جهان که شرایط آب و هوایی مناسبی برای پرورش آن دارند کشت می شود. بر اساس شواهد تاریخی موجود مبدأ کشت زعفران به ایران باز می گردد که با گذشت زمان توسط تجار به کشور های دیگر انتقال پیدا کرده است.

بی همتا بودن زعفران اقلیم خراسان در جهان

دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

حدود ۹۰ درصد زعفران جهان در ایران کشت می شود که درصد بالایی از آن مربوط به خراسان جنوبی و رضوی می باشد. در واقع زعفران اقلیم خراسان در جهان بی همتا بوده و به حدود ۶۰ کشور جهان صادر می گردد.

زعفران دارای خواص متعددی برای سلامتی بوده که از جمله آن ها می توان به پیشگیری از پیر چشمی و بهبود بینایی اشاره کرد. طبق تحقیقات انجام گرفته افرادی که از زعفران استفاده می کنند دارای محافظی در چشم هستند که جلوی تأثیرات مخرب نور آفتاب را می گیرد. همچنین ویتامین A موجود در آن به بهبود بیماری های چشمی کمک می کند.

زعفران اقلیم خراسان صاحب استاندارد های جهانی

دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

زعفران اقلیم خراسان تمام شرایط استاندارد های جهانی از نظر رنگ، عطر و طعم را دارا می باشد. قاینات واقع در خراسان جنوبی صاحب با کیفیت ترین زعفران جهان بوده که به پایتخت زعفران جهان معروف است.

تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی با سطح زیر کشت ۷۵۰۰ هکتار بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان محسوب می گردد. بیشتر عملیات کشاورزی در خراسان به صورت سنتی انجام گرفته و از نیروی انسانی بهره گرفته می شود.

آب و هوای گرم و خشک خراسان رضوی و جنوبی و وجود زمین های مسطح و آفتاب گیر این استان ها آن ها را به قطب های زعفران جهان تبدیل نموده است.

عرضه زعفران اقلیم خراسان در فروشگاه های کشور

دریافت زعفران اقلیم خراسان در مقصد

زعفران اقلیم خراسان به دلیل دارا بودن متقاضیان فراوان در بسیاری از فروشگاه ها عرضه می گردد. اما تشخیص زعفران اصل از بدل دشوار بوده و کمتر کسی می تواند قدرت تشخیص داشته باشد.

یکی از راه های تشخیص زعفران اصل از بدل بوییدن آن است. زعفران اصل دارای بویی شبیه یونجه و اصل است که باید آن قدر قوی باشد که در لحظه اول بتوان آن را استشمام کرد.

اما اگر مایلید زعفران اقلیم خراسان را با اطمینان خاطر از اصالت آن خریداری نمایید بهتر است خرید خود را از یک مرکز مطمئن انجام دهید. فرانیز یکی از بزرگترین و باتجربه ترین منابع در این زمینه می باشد.

سوال داری، من اینجام!