خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

یکی از محصولات جنوب خراسان که همواره مورد توجه تاجران برای خرید قرار دارد، پودر غبار زعفران می باشد. این کالا با اینکه در رنگ دهی و خواص شبیه به زعفران است ولی با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می گردد.

فرصت سرمایه گذاری بر پودر غبار زعفران

خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

زعفران و فرآورده های آن به علت خواص دارویی و غذایی فراوانی که دارند همیشه مبلغ خوبی برای کالای دارای این ادویه پرخاصیت بوده اند. اما این محصول که لقب گران ترین ادویه را داراست به علت قیمت بالای آن در بعضی موارد دارای صرفه اقتصادی نمی باشد.

راه حل جایگزین برای این کار استفاده از پودر غبار زعفران است که از لحاظ عطر، طعم و رنگ خاصیتی شبیه به زعفران را دارد و علاوه بر آن خاصیت های دارویی فراوانی نیز مختص به آن ذکر شده است ولی با این حال نسبت به خود زعفران با قیمت پایین تری به فروش می رسد. به دلیل حجم بسیار پایین پودر غبار زعفران نسبت به خود زعفران تهیه این محصول به صورت اصل و با کیفیت به راحتی برای هر کسی ممکن نیست مگر اینکه از شرکت های معتبر خریداری شود.

خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

با این تفاسیر به دلیل موارد بالای مصرف پودر غبار زعفران و به صرفه بودن قیمت آن مورد مناسبی برای سرمایه گذاری و عرضه به بازار داخلی و خارجی می باشد چون طالبانی همچون کارخانه های مواد غذایی و دارویی را دارد که آن ها سهم بسزایی در تولیدات داخل و خارج کشور را به خود اختصاص داده اند.

این محصول که نحوه مصرف آسان تری نسبت به زعفران دارد برای اینکه به جایگاه مناسبی در بازار های داخلی و صادرات به دیگر کشورها برسد نیاز به استفاده از بسته بندی شیک و جذابی دارد که بتواند با محصولات مشابه از کشورهای دیگر رقابت کند.

پودر غبار زعفران تقلبی

خرید پودر غبار زعفران از جنوب خراسان

هنگامی که بحث از کیفیت بالای زعفران به میان می آید نام خراسان نیز در کنار آن به ذهن تبادر می کند. زیرا با کیفیت ترین نوع طلای سرخ ایران و جهان از قدیم الایام در این منطقه برداشت شده است.

اما امروزه در بسیاری از استان ها ما شاهد کشت آن هستیم. که تاجران این شهر ها برای فروش محصولات خود آن ها را به خراسان نسبت می دهند. در حالی که از کیفیت مناسب و در شان خراسان برخوردار نیستند و قابلیت رقابت با زعفران این منطقه را ندارند.

شیوه مناسب برای خرید زعفران اصل خراسان و فرآورده های آن  هم چون پودر غبار زعفران همکاری با شرکت های معتبر و به نام و خرید از آن ها بدون واسطه،  مانند فرانیز و برند های زیرمجموعه آن می باشد.

سوال داری، من اینجام!