جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفران سحرخیز

جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفران سحرخیز

جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفران سحرخیز

از جمله محصولاتی که همواره نظر هر سرمایه گذاری را به خود جلب کرده است چای زعفران سحرخیز می باشد که می توان آن را از جشنواره بزرگ فرانیز با تخفیف ویژه خریداری نمود.

جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفرانی سحرخیز

سحرخیز یکی از شرکت های موفق در داخل کشور می باشد که با استفاده از مواد اولیه سالم و ارگانیک تمامی تلاش خود را در زمینه تولید محصولات با کیفیت و کاربردی به کار بسته است. در این شرکت تولید و بسته بندی خیلی از محصولات گیاهی انجام می گیرد.

چای زعفران سحرخیز تولید شده از چای مرغوب و زعفران اعلا می باشد.،که در تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. سحرخیز با بکار گیری کادر مجرب و با دانش توانسته رضایت مصرف کننده را جلب نماید.

چای زعفران سحرخیز دارای نشان سه ستاره iTQi از مؤسسه عطر و طعم برتر دنیا می باشد. که کیفیت آن توسط واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه های این شرکت تست شده است.

حذف رطوبت برای دریافت محصولی مرغوب از سحرخیز

جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفرانی سحرخیز

حذف رطوبت و خشک کردن زعفران برای رسیدن به وزن دقیق قبل از مصرف در این کارخانه انجام می شود که این فرایند برای دریافت بالاترین مقیاس عطر و رنگ و همچنین آسیاب راحت بسیار موثر است.

سافرانال یکی از ترکیبات اصلی زعفران بوده که مسئول طعم دهی به این طلای سرخ می باشد. این ماده به بهبود روحیه، تقویت حافظه و قدرت یادگیری شما کمک می کند. همچنین کامفرول موجود در گلبرگ های گل زعفران باعث کاهش التهاب و پیشگیری از سرطان و افسردگی خواهد شد.

زعفران محصولی است که چیدن گل آن باید در همان روز صورت گیرد چرا که در غیر این صورت کیفیت خود را در معرض نور و هوا از دست خواهد داد. این کار با توجه به نوع آب و هوا در بعضی مناطق اوایل آبان و در بعضی دیگر اوایل آذر انجام می شود.

عمل چیدن گل ها ممکن است تا سه هفته طول بکشد. اما بیشترین میزان گل دهی را در روز های ۷ و ۸ می توان مشاهده کرد. کلاله ها باید سریع جدا شوند زیرا گرده گل بر روی آن ها نشسته و یا ممکن است رشته ها آسیب ببینند.

عوامل مؤثر در فروش موفق چای زعفران سحرخیز

جشنواره بزرگ تخفیف چای زعفرانی سحرخیز

فروش چای زعفران سحرخیز در بازار داخل و خارجی با آمار مطلوبی انجام می شود که دلیل آن کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد‌. بسته بندی این محصول معمولا به صورت تی بگ بوده تا باعث سهولت در استفاده گردد.

سوال داری، من اینجام!