کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن نسبت به سایر محصولات زعفرانی و زعفران بسته بندی نشده مناسب تر می باشد که می توان این محصول را از سایت فرانیزبا کمترین هزینه نسبت به عاملان فروش و خرده فروشان در ایران خریداری نمود.

کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

شرکت بزرگ بهرامن از سال ۱۳۴۹ در زمینه تولید و بسته بندی زعفران شروع به کار نمود‌. محصولات این کارخانه بزرگ در داخل و خارج از کشور توانسته خود را اثبات کند و مشتریان زیادی را جذب نماید.

شرکت بهرامن با سابقه طولانی در تمامی این سال ها تلاش خود را در ارتقاء سطح کیفی محصولات خود انجام داده است که خوشبختانه با توجه به میزان فروش توانسته موفق شود.

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن مقرون به صرفه می باشد، چرا که این شرکت همواره بهترین ها را گلچین می کند. بهرامن دارای استاندارد های بین المللی ایزو ۳۶۳۲- ۱ و استاندارد ۲۵۹-۱ و ۲۵۹-۲ ملی ایران می باشد.

زعفران را از گیاهی چند ساله که بیشتر در خراسان کشت می شود به دست می آورند. این گل دارای ۶ گلبرگ به رنگ بنفش، ۳ پرچم و یک مادگی به رنگ قرمز می باشد. مهم ترین قسمت آن انتهای خامه و کلاله سه شاخه است.

تفاوت قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن

کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در نمونه های مختلف متفاوت بوده و باید قبل از خرید از نوع آن ( نگین، سرگل، دخترپیچ و غیره) آگاهی داشت. همچنین نوع بسته بندی تأثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد داشت.

زعفران حاوی ویتامین های گروه C و B بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. در گذشته از زعفران به عنوان دم کرده مفرح و بازدارنده سلامتی در دربار شاهان استفاده شده است.

مصارف مختلف زعفران صادراتی

کمترین قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ایران

هر مصرف کننده ای می تواند با مشاهده لیست قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن آن را سفارش داده و از آن با توجه به سلیقه خود استفاده نماید. برای نمونه می توان از این محصول در پخت شیرینی و یا جوجه کباب زعفرانی و همچنین در تهیه شربت خاکشیر استفاده کرد.

دلیل فروش زعفران در حجم های خیلی پایین قیمت بالا و ارزشمندی آن است از این رو این محصول را در واحد های گرم و مثقال به صورت جزئی و در جرم کیلوگرمی به صورت عمده خریداری نمود.

خرید حجم پایین به صورت بسته بندی شده مطمئن تر می باشد، چرا که خرید از خرده فروشان و دست فروشی ها اعتباری ندارد و امکان تقلب در آن بسیار است. تشخیص زعفران اصل از بدل دشوار است پس بهتر است از مراکز مطمئن خریداری شود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!