پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

اگر مایلید از چگونگی انجام خرید پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات مطلع شوید کافیست با کارشناسان خبره فرانیز ارتباط برقرار کرده تا شما را برای خریدی به صرفه راهنمایی کنند.

 پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

استفاده از زعفران از گذشته های بسیار دور مرسوم بوده است. سابقه کشت زعفران به حدود ۳۵۰۰ سال پیش بر می گردد. عده ای مبدأ کشت زعفران را ایران می دانند.

زعفران را قبل از استفاده باید به خوبی آسیاب نمود که هم زمان بر است و هم اینکه وسایل مورد نیاز همیشه در دسترس نیست. 

خرید پودر زعفران عمده برای رستوران ها

 پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

پودر زعفران عمده از محصول دشت قائنات تولید گردیده که دارای بهترین کیفیت ممکن می باشد، از این رو بدون شک دارای متقاضیان بسیاری است. رستوران ها و کترینگ از جمله مشتریان این محصول هستند.

البته از دیگر متقاضیان پودر زعفران عمده می توان به تجار و شرکت های پخش داخلی اشاره کرد تا این محصول را در حجم های بالا خریداری نموده و سپس صادر کنند.

چگونگی پودر کردن زعفران در منزل

 پودر زعفران عمده تولید شده در قائنات

پودر کردن زعفران در منزل با آسیاب های مرمری انجام می شود. با این کار کلاله ها خیلی بهتر پودر خواهند شود. و اینکه طعم زعفران اصل تلخ می باشد افزودن شکر به آن می تواند باعث خوش طعم تر شدن آن گردد.

از پودر طلای سرخ می توان در تهیه غذاهایی که به زعفران نیاز دارند بهره گرفت. قبل از مصرف ابتدا باید آن را در آب جوش حل کرده تا به خوبی دم بکشد و بعد به غذا و یا شیرینی اضافه نمود.

فروش پودر زعفران عمده در فرانیز با بهترین قیمت و کیفیت ممکن انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای پودر زعفران 

حقیقت این است که پودر زعفران به دلیل نرم بودن آن، هر نوع زعفران و با هر نوع رنگی را می تواند داشته باشد. بنابراین خرید از برند مطمئن، توصیه می شود. وقتی زعفران پودر شود، کاربردهای آن راحت تر و بیشتر می شود.

برای مثال در شربت ها و مرباها و حتی شیرینی ها، مصرف زیاد زعفران باعث مزه تلخ در آن ها می شود، درحالیکه اگر امکان استفاده از پودر زعفران را داشته باشید، مزه و طعم آن تلطیف می شود.

در مورد رنگ آن هم باید گفت که وقتی زعفران پودر باشد، زمانی که در آب گرم بریزید بیشتر رنگ می دهد. پودر زعفران برای غذاهایی همچون برمج نیز کاربرد بیشتری خواهند داشت و افراد تأثیر رنگ و بوی آن را بیشتر خواهند دید.

پودر زعفران صادراتی درجه یک طبیعی است. قیمت پودر زعفران کمتر از ریشه اصلی آن است. چون ممکن است ناخالصی هایی به همراه داشته باشد یا مثلا از ریشه سفید رنگ آن ترکیب شده باشد.

در حقیقت، زعفران درجه یک در پاکت های شکیل و مستحکم، لایق بازارهای بین الملل خواهد بود. اگرچه که فارغ از کیفیت و پاکت، مسائلی همچون بازاریابی صادراتی، داشتن گواهی سلامت استاندارد و بهداشت نباتی در صادرات محصولی همچون زعفران دخیل است.

هزینه پودر زعفران صادراتی  

تعرفه و میزان و مقدار زعفران صادراتی به عوامل متفاوت بستگی دارد. اما در نگاه کلان، هر چه کیفیت محصول بالا باشد، ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور بیشتر است. از همین روست که زعفران، این طلای سرخ ارزشمند را نباید دست کم گرفت.

چرا که کم از طلای زرد و نفت و ‌.‌‌.. ندارد‌. پودر زعفران تعرفه زعفران صادراتی بسیار متغیراست. چرا که بنا به گرم و کشور مقصد، نوع برند تجاری، نوع پاکت و… آن متفاوت خواهد بود.

زعفران قائنات؛ زعفران ناب ایرانی

در هر مغازه‌ ای که وارد شوید، برای بیان کیفیت و جلب نظر به شما یادآوری می کنند که این زعفران، زعفران قائنات است. گویا فقط نام قائنات کافی است تا اعتماد مشتری را جلب کند.

اما حقیقت این نیست و همیشه هم زعفران قائنات بهترین نیست، خصوصاً اگر به صورت فله باشد. بنابراین اکتفا به نام قائنات کمی نگاه ساده به قضیه است. حقیقت این است که اگر نام برند همراه زعفران قائنات باشد، می توان از کیفیت آن مطمئن تر بود.

در اکثر موارد قائنات با داشتن کشاورزان باتجربه در بخش زعفران حرف اول را تولید عمده پودر زعفران ایران می زند، به طوری که زعفران در خون و رگ‌ های مردم این سرزمین ریشه دوانده و همچون میراث پدری از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

علاوه بر تجربه، آب و هوای منطقه جنوب خراسان، خصوصاً قائنات مناسب برای کشت زعفران شده است. به طوری که دیگر بحث صادرات زعفران به کشورهای اروپایی و آسیایی مطرح است.

خرید پودر زعفران قائنات

شرکت فرانیز با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی این محصول به صورت عمده و جزئی، خریدی را برای شما فراهم می‌ کند که رضایت همیشگی شما را در پی داشته باشد. برای مشاوره با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید تا با تجربه و تخصص خود شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

در چند سال اخیر به دلیل مصرف بیشتر زعفران و هزینه نسبتاً بالای آن، دست اندر کاران این عرصه تصمیم به تولید محصولات جانبی دیگری از زعفران گرفته‌اند. از جمله این محصولات پودر زعفران قائنات است که هم سهولت مصرف زعفران را بیشتر کرده است و هم قیمت آن را کمتر کرده است.

خرید پودر زعفران با عیار بالا

بدون شک هر تاجر و سرمایه گذاری به دنبال خرید پودر زعفران با عیار بالا خواهد بود تا بتواند اعتماد مشتریان خود را جلب کند. برای رسیدن به این مقصود انتخاب برند و مرکز فروش معتبر بسیار مهم می باشد.

 با توجه به درصد خلوص کلاله، عیار پودر زعفران مشخص می گردد. بعضی از نمونه های این محصول صد در صد خالص بوده و هیچ ماده افزودنی در آن وجود ندارد‌.

اما در برخی نمونه های دیگر از تمام گل زعفران برای تولید عمده پودر زعفران استفاده شده که از خواص بالایی برخوردار می باشد. قدرت رنگدهی این نوع از پودر نسبت به نمونه خالص کمتر ولی از عطر مشابه ای برخوردار است.

برخی از مشتریان قیمت محور می باشند، این افراد به کیفیت محصول اهمیت نداده و به دنبال کالا هایی با نرخ پایین تر هستند. اما گروهی دیگر که به آن ها کیفیت محور گفته می شود قبل از هر چیزی مرغوب بودن محصول را در نظر می گیرند.

سیر صعودی تولید فرآورده های زعفرانی

نمودار تولید عمده پودر زعفران در کشور، سیر صعودی را نشان می دهد که دلیل آن استقبال عموم از عرضه این محصولات می باشد. در حال حاضر با توجه به قیمت مطلوب این فرآورده ها، می توان در هر آشپزخانه ای آن ها را مشاهده نمود.

از جمله فرآورده های زعفرانی پر مصرف می توان به: پودر، اسانس، رنگ، عصاره، شربت، چای و دمنوش اشاره نمود که در برند های مختلفی موجود هستند. مصرف هر کدام از این محصولات می تواند القا کننده خواص طلای سرخ به مصرف کننده باشد.

خرید پودر زعفران عمده با قیمت عالی

چنانچه قصد خرید پودر زعفران عمده را دارید می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام کرده و این محصول را با قیمت عالی خریداری نمایید. این شرکت بازرگانی به تمام نقاط کشور ارسال دارد.

تمامی فروشگاه ها و سوپر مارکت ها در سراسر کشور می توانند برای خرید فرآورده های زعفرانی از طریق این سایت اقدام نموده و از تخفیفات ویژه این ماه بهره مند شوند.

سوال داری، من اینجام!