نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

اگر مایل به ایجاد نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب در شهر و استان خود هستید با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را با تخفیفات عالی در اختیار شما قرار دهند.

نیاز به شرایط مناسب برای کشت زعفران با سودآوری بالا

نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

واضح است که محصولات گیاهی در هر شرایط و آب و هوایی قابل کشت نمی باشند و خاک مناسب برای رشد آنها نیز متفاوت است. زعفران نیز از جمله این گیاهان است که آب و هوای معتدل و خاک رسی- شنی که در آن مقداری آهک نیز باشد شرایط بسیار مناسب برای رشد آن است.

بنابر این نمی توان این ادویه گران قیمت را در هر جایی کشت نمود و در صورت کشت بازدهی و سود همه ی آنها نیز یکسان نخواهد بود. در ایران هرچند در بعضی از شهر ها این محصول کشت می شود ولی بیشترین میزان کشت و بازدهی از این محصول مربوط به خراسان است.

همین امر سبب شده است زعفران و فرآورده های آن همچون قطره افشره زعفران از خراسان به دیگر استان ها و شهر های کشور و به دلیل عدم کشت این محصول در بسیاری از کشورها، به کشور های دیگر نیز صادر شود.

آیا امکان خرید قطره افشره زعفران از عطاری ها نیز میسر است؟

نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

 قطره افشره زعفران در کنار اینکه یک محصول خوراکی می باشد یک محصول دارویی نیز به حساب می آید به همین جهت نمایندگی فروش این محصول هم در عطاری ها و هم در فروشگاه های عرضه کننده محصولات غذایی صورت می گیرد.

برای کسب نمایندگی قطره افشره زعفران در برند های مختلف و با بهترین کیفیت ها، مناسب ترین راه کسب این نمایندگی از مجموعه فرانیز می باشد. چرا که این بازرگانی با حذف واسطه ها مستقیما با کارخانه های تولید کننده زعفران و فرآورده های زعفرانی ارتباط دارد و این محصول را با پایین ترین قیمت به مشتریان عرضه می دارد.

نمایندگی قطره افشره زعفران با شرایط خوب

بازرگانی فرانیز علاوه بر عرضه قطره افشره زعفران، تمام فرآورده های زعفرانی از جمله؛ پودر زعفران، اسپری زعفران، شربت زعفران با ترکیبات متنوع، پودر های سوخاری زعفرانی، قرص های زعفرانی و … را در برند های مختلف به فروش می رساند. و لازم به ذکر است که فروش این مجموعه محدود به ایران نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و صادرات زعفران تنها کافیست فرم پیش رو را تکمیل نمایید تا ما در اسرع وقت شما را برای خریدی به صرفه راهنمایی کنیم.

سوال داری، من اینجام!