قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

برای خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ساخت گلستان با قیمت مناسب و کیفیت بالا، می توانید از سایت های معتبری همچون فرانیز اقدام نموده و با دریافت حجم های عمده از تخفیفات ارزنده ای برخوردار شوید.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

استان گلستان یکی از استان های شمالی کشور ایران می باشد و به طور مستقل وجود دارد. در گذشته این استان جزوی از استان مازندران بود و در کنار یکدیگر استانی بزرگ تشکیل می دادند. مرکز این استان گرگان نام دارد که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان این بخش بود.

گلستان تاریخی کهن دارد به این صورت که پژوهشگران آثاری را یافته اند که متعلق به 6 هزار سال پیش از مهاجرت آریایی ها بود و این آثار کار هایی از قبیل سفال گری، بافتنی، اهلی کردن حیوانات و… نام برد. کشاورزی در این مکان یکی از مشاغل پر دواطلب بوده است به این دلیل که  خاکی مستعد و آب و هوای بسیار مناسبی دارد. گلستان بیش از دو میلیون هکتار زمین تحت کشاورزی دیم و آبی می باشد.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

حال در این میان شرکت های متعددی تاسیس شدند که به کار تولید و بسته بندی انواع محصولاتی روی آوردند و روز به روز پیشرفت کردند. شرکت هاتی کارا در گلستان یکی از آن هاست که محصولات متعددی را عرضه نموده و مشتریان زیادی را در ایران و خارج از ایران به خود اختصاص داده است.

چاشنی حاوی عصاره زعفران چیست

چاشنی ها انواعی از ادویه جات هستند که درون یک بسته تعبیه گشته و برای خوش طعم کردن و خوش بو کردن غذا می توان از آن ها استفاده نمود. شرکت گلستان نیز از نمونه برند های معروفی است که در تولید چاشنی حاوی عصاره زعفران فعالیت می کند و علاوه بر این چاشنی های دیگر با طعم های متفاوت همچون چاشنی های اسپاگتی و چاشنی مرغ و ادویه و… را تولید می کند.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

این چاشنی ها همان طور که از اسمشان پیداست می توان در مواد غذایی مختلفی استفاده کرد. برای مثال از چاشنی اسپاگتی آن می توان در انواع ماکارونی، پاستا، لازانیا و… استفاده کرد و طعم خارق العاده ای به آن ها بخشید.

چاشنی حاوی عصاره زعفران نیز همان طور که گفته شد توسط شرکت هاتی کارا تولید می شود و اساس ادویه آن زعفران می باشد. زعفران یک گیاه مفید و پر خاصیت است که برای تولید این محصول، نوع باکیفیت و خالص آن را تهیه نموده و با فرمالیته های معتبر و دقیق، با دیگر ادویه جات مخلوط گردیده است.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

در بهترین شرایط بهداشتی و استاندارد مراحل ساخت خود را طی می کند و در آخر در بسته بندی های شیک و زیبایی که مانع از ورود هوا و برخورد پرتو های مستقیم خورشید به آن ها جلوگیری می کند، قرار می گیرند. در این مرحله است که عوامل فروش متعددی که با این شرکت همکاری مستقیم دارند وارد کار شده و محصول تولیدی را به دست مشتریان می رسانند.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران

اگر شما بخواهید مصحولات و فرآورده های اصلی زعفرانی را همچون پودر زعفران را خریداری نمایید، به علت های متفاوتی همچون غلظت و اصالت، هزینه زیادی را باید بپردازید. زعفران به طور کلی یک ادویه گران قیمت است و می توان از این جهت به سراغ محصولاتی رفت که از آن تولید شده اند.

قیمت چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

برای مثال اسپری عصاره زعفران یک فرآورده است که از زعفران خالص به دست آمده اما با وجود اینکه به هنگام استفاده سرعت بیشتری داشته و وقت کمتری از شما می گیرد، از قیمت پایین تری برخوردار است. این مطلب شامل چاشنی حاوی عصاره زعفران نیز می شود. این محصول با اینکه از زعفران خالص به دست آمده و در استفاده سریع تر است، قیمت کمتری هم دارد.

قیمت یک عدد بسته 40 گرمی چاشنی حاوی عصاره زعفران هاتی کارا 9 هزار تومان می باشد که شما می توانید آن را در حجم های عمده از فرانیز تهیه نمایید.

سوال داری، من اینجام!