قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

قیمت پودر زعفران سحرخیز نسبت به برخی شرکت ها بسیار به صرفه تر می باشد. این محصولات به صورت بسته بندی های شیشه ای و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

تولید پودر زعفران و ارائه آن به بازار

قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

سحرخیز در سال 1380 برای تنوع در محصولات و همچنین جذب مشتری های بیشتر دست به تولید پودر زعفران زد و آن را  به صورت بسته بندی های شیک و مشتری پسند روانه بازار های تجاری کرد.

این محصول پر طرفدار بیشتر برای مصارف غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. رستوران ها و قنادی ها برای خوش رنگ شدن و طعم دهی بیشتر به دسر و شیرینی های خود از آن بهره برداری می نمایند.

قیمت پودر زعفران سحرخیز نسبت به مدل فله ای

قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

قیمت پودر زعفران سحرخیز نسبت به دیگر بسته بندی ها و همچنین در شکل فله ای بسیار ارزان تر بوده و ارسال آن برای مشتری نیز به راحتی صورت می گیرد. اقدام به خرید را می توان به صورت حضوری و همینطور غیرحضوری انجام داد و با استفاده از سایت های معتبر محصول مورد نظر را سفارش و در محل مورد نظر تحویل گرفت.

پودر زعفران آیا همان زعفران اصل است؟ رنگ های خوراکی موجود در بازار را می توان پودر زعفران نامید؟

این محصول همان زعفران اصل است که با استفاده از آسیاب و دستگاه های خرد کن در کارخانه های تولیدی، به صورت پودری درآمده و در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود.

تکنولوژی مورد به کارگیری در سحرخیز برای عملیات بسته بندی هم بسیار قابل تحسین و پیشرفته می باشد. بسته بندی آن قابل بازیافت بوده و دوباره می توان از آن استفاده کرد.

برخی بر این باورند که رنگ های خوراکی که در بازار به وفور یافت می شود همان طلای سرخ پودر شده است در صورتی که اصلا این طور نیست و این رنگ ها نه تنها دارای خاصیت نمی باشد بلکه مضر و بسیار خطرناک هستند. به واقع با مقایسه قیمت پودر زعفران سحرخیز و دیگر محصولات می توان به این امر رسید.

مزیت های بسته بندی پودر زعفران

قیمت پودر زعفران سحرخیز شیشه ای

این ادویه یکی از پرخاصیت ترین چاشنی ها است که طرفداران زیادی دارد و همچنین شرایط نگهداری آن نیز نسبت به محصولات دیگر متفاوت است.

رطوبت و هوا به کیفیت آن آسیب می رساند و باعث می شود عطر آن از بین برود و همچنین خاصیت خود را از دست بدهد. به همین دلیل باید تمام دقت و ظرافت خود را به کار برد تا بتوان از فاسد شدن آن جلوگیری کرد.

قیمت پودر زعفران سحرخیز خیلی مناسب می باشد و برای کسانی که توان خرید زعفران بسته بندی شده را ندارند، گزینه قابل قبول و مورد پسندی خواهد بود.

سوال داری، من اینجام!