قیمت پودر زعفران برای صادرات به اروپا

قیمت پودر زعفران برای صادرات به اروپا

برای تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی، دانستن قیمت به روز پودر زعفران و محصولات زعفرانی برای صادرات به اروپا بسیار مهم می باشد.

قیمت پودر زعفران برای صادرات به اروپا

خرید پودر زعفران

اگر قصد خرید پودر زعفران را دارید، پیشنهاد می ‌کنیم حتما این مطلب را بخوانید.زعفران به دلیل ارزش بالای آن قیمت زیادی دارد. با افزایش روزافزون هزینه ‌ها خیلی از رستوران‌ ها و آشپزخانه‌ های بزرگ به دنبال این مساله هستند که ادویه ‌جات مناسب خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند.

قیمت پودر زعفران نسبت‌ به قیمت زعفران بسیار ارزان ‌تر است. پودر زعفران بیشتر برای مصارف غذایی کاربرد دارد. استفاده از طعم و رنگ زعفران در تهیه انواع غذاها، دسرها و شیرینی‌ها، در هتل ‌ها و رستوران‌ ها و قنادی ‌ها بسیار مورد استفاده است.

 

قیمت پودر زعفران برای صادرات به اروپا

بنابراین بهترین راه برای افرادی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند، اما در عین حال غذای خوش طعم و بویی داشته باشند، این است که پودر زعفران در کرج را توسط فرانیز با پرداخت کم ترین هزینه تهیه کرده و از آن در پخت غذاهای مختلف استفاده کنند.

صادرات پودر زعفران به اروپا

پودر زعفران محصولی ویژه از کالا های دیگر زعفرانی می باشد. بسیاری از تجار و بازرگانان به دنبال صادرات و یا واردات این محصول کاربردی می باشند. فرض می کنیم مشتری خود را در خارج از کشور پیدا کرده اید، محصول خود را به درستی و طبق سفارش آماده کرده اید و اکنون می خواهید کالا را ارسال کنید.

به طور کلی یک صادرکننده زعفران هنگام تهیه محصول نهایی باید به نکات زیر توجه داشته باشد:

  • اطلاعات در مورد قوانین صادرات گمرکی
  • اطلاعات در مورد قوانین واردات کشور مقصد
  • آشنایی با روش کاهش هزینه های اضافی فروش
  • آشنایی با شرکت های حمل و نقل زعفران و فورواردرهای بازرگانی زعفران
  • اطلاعات در مورد انواع بیمه، حمل و نقل و خطرات مالی
  • اطلاعات کامل در مورد پوشش بیمه زعفران و انواع آن

صادرکننده کالا باید مجوزهای لازم را از سازمان‌های ذیربط مانند:

  •  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  •  جهاد کشاورزی
  •  صنعت، معدن و تجارت
  • سازمان ملی استاندارد ایران و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صادرات به کشور دریافت کند.

 تا بتواند گام های بعدی را در خصوص صادرات پودر زعفران بردارد. اظهار محموله زعفران صادراتی به گمرک باید صورت گیرد که احتمالا گمرک فرودگاهی می باشد. البته باید مدارکی که تاکنون برای حمل زعفران صادراتی تهیه کرده اید داشته باشید.

در نظر بگیرید، که در حال حاضر با توجه به الکترونیکی شدن تشریفات گمرک برای صادرات زعفران یا هر محصول دیگری، می توان مراحل زیادی را برای اظهار زعفران صادراتی در سامانه خودکار داده های گمرکی انجام داد.

صادر کننده برتر زعفران و محصولات زعفرانی در جهان

ایران با تولید حدود ۴۳۰ تن، قیمت عمده فروشی زعفران در ایران در سال ۲۰۱۹، رتبه نخست را در بین کشورهای تولید و صادرات زعفران در جهان را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که ایران عضو سازمان تجارت جهانی نیست و تحت تحریم قرار دارد، بیشتر تولیدات آن با قیمتی غیرمنطقی کمتر به کشورهای دیگر مانند اسپانیا، هنگ کنگ و امارات فروخته می شود.  

صادرات پودر زعفران به کشور های مختلف خصوصا نقاط اروپا، مورد توجه کارشناسان و تجار و بازرگانان قرار گرفته است. ایران با داشتن خاک غنی و مناطق سردسیر و خشک، مناسب ترین کشور برای کشت زعفران است.

قیمت پودر زعفران در ایران و خارج از کشور

با توجه به اینکه زعفران کالایی بسیار گران و پر کاربرد و مفید است، کشت، داشت و برداشت این محصول در ایران انجام می شود. صادرات پودر زعفران از ایران به دیگر کشور ها هم بسیار پر سود می باشد.

کالا ها و محصولات زعفرانی چند ویژگی مهم دارند. نکته اول و بسیار مهم در خصوص قیمت محصولات زعفرانی می باشد.

قیمت پودر زعفران در ایران و خارج از کشور

پودر زعفران و محصولات زعفرانی، نسبت به خود زعفران قیمت بسیار کمتری دارند. قیمت مناسب محصولات زعفرانی باعث افزایش تقاضا ها برای خرید و صادرات شده است. نکات بعدی در خصوص روش آسان مصرف و استفاده از پودر زعفران می باشد. چند مورد در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ویژگی ها و فواید پودر زعفران

 پودر زعفران محصولی بسیار ویژه و پر طرفدار می باشد. ویژگی ها و فواید پودر زعفران:

  • قیمت مناسب تر
  • استفاده راحت تر
  • خواص زعفران
  • شرایط راحت خرید اینترنتی

محصولات زعفرانی قیمت کمتر و مناسب تری به نسبت خود زعفران دارند. به همین دلیل، طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل است که امروزه صادرات پودر زعفران بسیار پر سود می باشد.

پودر زعفران را بسیار راحت تر می توان از زعفران استفاده کرد. در این محصول مراحل زمانگیر در خصوص استفاده از زعفران را حذف کرده و استفاده را آسان تر نموده است.

محصولات زعفرانی همگی خواص و فواید زعفران اصل را در خود حفظ می کنند. شما عزیزان به راحتی و با خیال آسوده از محصولات استفاده کنید.

ویژگی ها و فواید پودر زعفران

در کشور عزیزمان ایران، به راحتی می توان کالا های مختلف را به صورت اینترنتی خریداری کرد و درب منزل تحویل گرفت. این شرایط  برای کالا های زعفرانی هم وجود دارد.

دیگر کشور های تولید کننده و صادرات پودر زعفران و محصولات دیگر زعفرانی اسپانیا بعد از ایران دومین تولید کننده زعفران در جهان است. دانشگاه‌های اسپانیا عمدتاً بر تحقیقات خود برای بهبود کیفیت و همچنین عملکرد زعفران تمرکز می‌کنند.

مناطقی که در آن زعفران در اسپانیا کشت می شود کاملاً مشابه مناطق ایران می باشد. اگرچه اسپانیا تنها ۲۵ تن زعفران تولید می کند، اما جز یکی از مهم ترین صادرکنندگان و تولید کنندگان زعفران است.

تولید و فروش پودر زعفران در ایران

 برای یک پودر زعفران با کیفیت به بهترین مواد اولیه یعنی زعفران احتیاج دارید. تولید کنندگان ایرانی با توجه به تقاضا ها برای خرید و صادرات پودر زعفران، از بهترین مواد اولیه زعفرانی برای تولید پودر زعفران و دیگر محصولات زعفرانی استفاده می کنند.

زعفران یکی از گران ترین و با ارزش ترین ادویه جات است که علاوه بر استفاده در انواع غذاها، شیرینی ها و نوشیدنی ها، خواص درمانی نیز دارد. باکیفیت ترین ادویه ها در ایران تولید و علاوه بر بازار داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود.

پودر زعفران در جعبه های چند گرمی به بازار عرضه می شود. اما برای فروش عمده با وزن بیشتری وارد جعبه می شود. مصرف زعفران، در سراسر جهان گسترش یافته است.

تولید و فروش پودر زعفران در ایران

برخلاف سایر ادویه ها انواع مختلفی دارد که هر کدام یکسان نیستند و این تفاوت به نوع برداشت، جداسازی، منطقه آب و هوایی و نکات دیگر بستگی دارد. صادرات پودر زعفران از ایران به کشور های دیگر و خصوصا حاشیه اروپا بسیار پر رونق می باشد.

زعفران پس از تولید توسط کشاورزان به بازار عرضه می شود. سرمایه گذاران زعفران را به صورت عمده خریداری می کنند. سپس زعفران وارد کارگاه می شود. در این کارگاه ها زعفران را به صورت اصولی داخل پک قرار می دهند. 

قیمت زعفران با توجه به کیفیت زعفران و برند شرکت فروش زعفران، متفاوت است.

سوال داری، من اینجام!