قیمت عمده انواع افشره زعفران درجه یک

قیمت عمده انواع افشره زعفران درجه یک

انواع افشره زعفران

انواع افشره زعفران به چه شکل هایی در اختیار مشتری قرار می گیرد؟ آیا با برند های تولید کننده و عرضه کننده افشره زعفران درجه یک در ایران آشنایی دارید؟ می دانید برای خرید و فروش عمده این محصول، چه قیمتی باید پرداخت کنید؟
ادویه های متنوع و زیادی هستند که ایرانی ها برای طعم دار کردن غذای هایشان از آن ها استفاده می کنند. اما هیچکدام جای زعفران را نگرفته و نمی تواند جایگزین آن محسوب شود. طعم، عطر و رنگ زیبایی که زعفران به غذا های ایرانی می دهد را هیچ یک از ادویه ها نمی توانند به غذا بدهند. جدای از این مسائل، خواص زعفران است که همیشه و همه جا پیرامون آن صحبت می شده.
قیمت عمده انواع افشره زعفران درجه یک در بازار را بر چه اساسی تعیین می کنند؟

انواع افشره زعفران

فروش انواع افشره زعفران

زعفران تا چند سال گذشته، تنها به صورت رشته ای و پودری در بازار موجود بود. مصرف کنندگان برای اینکه بتوانند از زعفران در پخت و پز استفاده کنند، نیاز داشتند تا آن سابیده، دم گذاشته و در نهایت مورد استفاده قرار دهند. اما تولید کنندگان در چند سال اخیر به این فکر افتاده که مشتقاتی از زعفران روانه بازار فروش کنند که به آن افشره زعفران گفته می شود.
انواع افشره زعفران به صورت های زیر در بازار به فروش می رسد:

  • پودر
  • اسپری
  • مایع
  • قطره

برخی از انواع افشره زعفران تنها در پخت و پز کاربرد داشته و برخی دیگر استفاده دارویی و درمانی دارند.

انواع افشره زعفران

انواع افشره زعفران درجه یک چه ویژگی دارد؟

برای اینکه بتوانید به انواع افشره زعفران درجه یک در بازار دسترسی پیدا کنید، لازم است چندی راجع به ویژگی های نمونه مرغوب آن اطلاعاتی در دست داشته باشید.
زیرا متاسفانه، این روز ها زعفران های تقلبی که در آن ها افزودنی وجود دارد، زیاد به فروش می رسد.
پس بهتر است در هنگام خرید، به این مشخصات و ویژگی ها دقت کنید:

  • زعفران طعم تلخی داشته باشد.
  • زعفران خیلی زود رنگ ندهد.
  • زعفران چرب نباشد.
  • و … .

انواع افشره زعفران

از قیمت عمده افشره زعفران چه می دانید؟

همه شما می دانید که قیمت گذاری زعفران و افشره آن در بازار، تنها از روی کیفیت انجام نمی شود. بلکه عوامل دیگری هم هستند که چه کم و چه زیاد، تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند.
خرید و فروش عمده افشره زعفران از تولید کننده، عامل فروش و عمده فروشی ها، این امکان را به خریدار می دهد که هزینه هایش را کاهش دهد. با خرید عمده، قیمت پایه افشره زعفران تا حدودی کاهش پیدا کرده و برای همین است که گفته می شود قیمت عمده از قیمت خرد محصول پایین تر است.

سوال داری، من اینجام!