قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

تجار می توانند از قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه با مراجعه به سایت فرانیز و صحبت با کارشناسان آن مطلع شوند و حجم مورد نظر از کالا را به همراه مشاوره رایگان از این سایت دریافت نمایند.

صادرات زعفران به کشور ترکیه

قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

طبق آمار گمرک ایران، ترکیه یکی از دریافت کنندگان اصلی زعفران و فرآورده های آن می باشد. به دلیل بعد مسافت کوتاه و عدم لزوم اخذ ویزا خیلی از مسافران زعفران ایران را که تا سقف ۱۰۰ گرم مجاز است به این کشور وارد می کنند.

قیمت هر گرم زعفران در کشور ترکیه چند برابر نرخ داخلی می باشد.  شهر استانبول سالانه پذیرای چندین هزار توریست می باشد که می توان زعفران ایرانی را با قیمت مصوب این کشور در آن جا به فروش رساند.

تفاوت قیمت شربت زعفران

قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

قیمت شربت زعفران بر حسب برند محصول متفاوت می باشد. برخی از شرکت های داخلی در تولید محصول خود دقت بالایی دارند و از مواد اولیه سالم و همچنین بسته بندی مناسب بهره می گیرند که بدون شک محصول آن ها متقاضی بیشتری خواهد داشت.

شربت زعفران یک نوشیدنی خوش طعم و برطرف کننده عطش علی الخصوص در فصل تابستان می باشد که به صورت غلیظ شده در بسته بندی با حجم های متفاوت در بازار موجود است.

این محصول بسیار غلیظ بوده و به ازای یک فنجان از آن باید شش لیوان آب اضافه نمود تا غلظت دلخواه حاصل شود. از شربت زعفران می توان در مهمانی ها و دورهمی ها استفاده کرد.

 شربت زعفران غلیظ شده را می توان در منزل تهیه کرد اما هم زمان بر بوده و هم این که تهیه آن دشوار می باشد از این رو شرکت های داخلی با بهره گیری از دستگاه های مدرن و نیروی کار خبره این محصول با کیفیت را تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

چگونگی اطلاع رسانی قیمت شربت زعفران

قیمت شربت زعفران به لیر ترکیه

قیمت شربت زعفران در محصولاتی که در کارخانه تولید می شوند بر روی جلد آن حک شده است. اما اگر مایلید قبل از خرید حضوری و آنلاین از قیمت این محصول آگاه شوید می توانید به سایت های خبر و فروش این محصول سربزنید.

مزیت خرید آنلاین برخورداری از تخفیفات ویژه است. بزرگترین مزیت آن امکان خرید بدون خارج شدن از منزل و اتلاف زمان و هزینه های اضافی می باشد. زمان مصرفی برای ثبت سفارش کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید.

فرانیز یکی از عرضه کنندگان شربت زعفران در حجم های مختلف است که با خیالی آسوده می توان از آن خرید انجام داد.

سوال داری، من اینجام!