قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با تخفیفات عالی و به همراه اشانتیون به اطلاع بازرگانان و تاجران ایرانی می رسد. افرادی که قصد تجارت این محصول شگفت انگیز را دارند بهتر است هر چه سریع تر اقدام نمایند.

قیمت اسپری زعفران زرپاش

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

قیمت اسپری زعفران زرپاش نسبت به سایر محصولات زعفرانی مشابه در بازار و همچنین با توجه به زعفران خشک شده دارای قیمت پایین تری می باشد. این محصول با اصالت دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد و افراد برا مصارف گوناگونی از آن استفاده می کنند.

فروشگاه فرانیز یک انتخاب مناسب برای تاجرانی است که به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا می باشند. قیمت اسپری زعفران زرپاش نیز استثنا نبوده و با بهترین خدمات پیش و پس از فروش به عرضه می رسد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

مجموعه زرپاش با تلاش بسیار زیاد و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و بالاترین استاندارد های بین المللی و با بهره گیری از متخصصین برجسته خود توانسته در عرصه جهانی تحولی نوین در محصولات غذایی ایجاد نمایید. از جمله مزایای این محصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ماندگاری طولانی بدون نیاز به یخچال
  • مقرون به صرفه و بهداشتی
  • پاستوریزه و هموژنیزه
  • عدم نیاز به سائیدن و دم کردن
  • استفاده آسان تا آخرین قطره
  • تنوع در تزئین
  • بدون مواد نگهدارنده و افزودنی
  • تهیه شده از زعفران درجه یک و مرغوب

اسپری زعفران زرپاش دارای نمایندگی های بسیار زیاد در نقاط مختلفی از کشور می باشد، می توانید به یکی از این نمایندگی ها مراجعه کنید و بسته بندی محصولات را از نزدیک ببینید و اندازه مورد نظر را خریداری نمایید. خرید به این روش واسطه نیز حذف می شوند و با قیمت اصل همراه با تخفیف می توان محصول را تهیه کنید.

قیمت اسپری زعفران زرپاش ۱۱۰ میل با اشانتیون

با استفاده از اسپری زعفران می توان تزئینی جذاب بر روی دیس برنج انجام دهیم و همچنین برای انواع خورشت و خوراک ها می توان از آن استفاده کرد. این محصول فوق العاده طعم و عطری بی نظیری به غذا های شما می دهد. اسپری زعفران ایران در دنیا رقیب ندارد.

شرکت زرپاش با بهره گیری از دانش نوین و با گرفتن گواهی و مجوزات لازم کالای خود را برای صادرات بسته بندی نموده است. این محصول دارای نشان ACS انگلستان، نشان استاندارد، نشان حلال کشور های اسلامی و سازمان غذا و دارو آمریکا نیز می باشد. اولین کشوری که مرغوب ترین نوع زعفران را تولید و عرضه می کند، ایران است.

سوال داری، من اینجام!