قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

اسپری های زعفرانی

قیمت اسپری زعفران بهرامن با تضمین کیفیت اصلی اعلام شد. جهت خرید از فروشگاه اینترنتی آن همین الان می توانید ما را دنبال کنید.

بهترین سایت قیمت گذاری اسپری زعفران بهرامن

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

بسته بندی اسپری زعفران به صورتی است که زعفران مایع شده تحت خلآ در قولی نگهداری می شود. یکی از آیتم هایی که در قیمت اسپری زعفران بهرامن موثر است همین قوطی های بسته بندی می باشد که معمولا در شرایط خاص، بازار آن دچار نوسان می شود.

هم اکنون این سایت اینترنتی با عرضه بهترین و باکیفیت ترین محصولات زعفرانی، از جمله سایت های مشهور در ایران به حساب می آید که قیمت اسپری زعفران بهرامن را به صورت عمده مبلغ ۲۳۵۰۰ تومان اعلام کرده است.

البته قیمت تک فروشی این محصول حدود ۳۰ هزار تومان می باشد که معمولا توسط این عرضه کنندگان به فروش نمی رسد و آنان فقط به صورت حجم های کارتنی که هر کارتن تعداد ۷۲ عدد اسپری زعفران دارد را کار می کنند.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

در فروشگاه اصلی بهرامن، محصولات دیگری همچون انواع زعفران بسته بندی نیز عرضه می شود و چنانچه قصد داشته باشید از قیمت این کالاها نیز بدانید می توانید از طریق شماره تماس های اعلام شده و راه های ارتباطی اقدام نمایید.

اسپری زعفران بهرامن از جمله معدود کالاها و فرآورده های زعفرانی است که هم اکنون پروسه صادرات آن نیز به خارج از کشور در حال پیگیری است.

صادرات اسپری زعفران بهرامن

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

برخی از منابع مراحل صادرات کالا را بیش ۱۰ مورد اعلام کرده اند که البته برای تمامی کالاها جمع بسته نمی شود و رعایت تمامی موارد آن الزامی نیست. برخی از دوستان ما در حوزه های فعال تجاری، می گویند حتی اگر شما کارت بازرگانی نیز ندارید، می توانید از افرادی که این کارت را دارا باشند استفاده کنید.

هر چند که امتیاز صادرات به نام فردی ثبت خواهد شد که دارای کارت بازرگانی باشد. پس جای هیچ نگرانی نیست!

قیمت اسپری زعفران بهرامن برای صادرات به خارج از ایران نیز اعلام شده که معمولا شرکت های خارجی با قیمت های اعلامی از سوی عرضه کنندگان ایرانی به توافق می رسند و مذاکرات آنان بیشتر بر سر نحوه ارسال و زمان رسیدن سفارش به دست مشتری می باشد تا بر سر قیمت محصول.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

چرا این مسئله اتفاق می افتد؟ خب کم ارزش شدن واحد پول ایران یک دلیل اصلی بر این ماجراست. نه این که این مورد فقط برای حوزه زعفران باشد بلکه برای تمامی حوزه ها صحت دارد.

عزیزی که داشت با ما در مورد سفرهای خارجیان و حتی مصری ها به ایران صحبت می کرد و می گفت که آنان به راحتی در بهترین هتل های ایران اقامت می کنند و به بهترین مکان های تفریحی می روند و خوش می گذرانند.

پس دیگر در معاملات خود با ایرانی ها بر سر قیمت همچون گذشته چانه زنی ندارند. مگر اینکه طرف معامله شما در خارج از کشور خود یک فرد ایرانی باشد.

اگر شما بخواهید مشخصات مجموعه خودتان را بر روی لیبل و بسته بندی اسپری زعفران بهرامن درج کنید، معمولا این شرکت قبول نمی کند و مدیر عامل آن خیلی دوست دارد تا با همین برند بهرامن حتی محصولاتشان به خارج از کشور صادر گردد.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در فروشگاه اصلی

واگذاری نمایندگی بهرامن

در تماسی که امروز از نجف آباد اصفهان داشتیم، فردی به عنوان یک مغازه دار می خواست برای نمایندگی اقدام کند و می گفت توانایی این را دارد که در ماه حداقل ۱۵ کارتن از اسپری زعفران را خریداری کند.

در مواردی از این قبیل شرکت های تولیدکننده زعفران و فرآورده های جانبی آن، پیشنهاد می کنند که مخاطب ابتدا چند پارت خرید خود را انجام دهد و چنانچه توانایی وی برای خرید از شرکتی مثل بهرامن اثبات شد، نمایندگی فروش محصولات بهرامن در آن منطقه به وی واگذار خواهد گردید.

محلول زعفران

 فروش زعفران توسط کارخانه ها

 روز به روز کارخانه های تولید اسپری زعفران بیش از قبل توسعه می یابند. دلیل این گسترش افزایش میزان تقاضای مردم است. زمانی که یک کالا جدید تولید می شودT مورد محبوبیت عموم جامعه قرار می گیرد. پس برای مصارف مردم لازم و ضروری می باشد. بنابراین در پی افزایش تقاضا، تولید نیز افزایش می یابد.

در بیشتر شهرهای کشور زعفران حتی به میزان کم تولید می شود. مناطقی که به دلیل آب و هوای خاص با رویش زعفران سازگاری دارند بیشترین میزان تولید زعفران را دارند.

 در چنین شهرهایی کارخانه های تولید اسپری زعفران احداث می گردد. در نتیجه ایجاد شغل نیز انجام می گیرد و روز به روز کشت زعفران بیشتر می شود.

خرید آب زعفران

تولید  زعفران مرغوب در کارخانه اسپری زعفران

چند کارخانه اسپری زعفران در تهران و اطراف تهران قرار دارد. تمامی این کارخانه ها برندهای معروفی دارند. از برندهای معروفی که توسط این کارخانه ها تولید می شود می توان به سحرخیز، بهرامن، زرپاش را نام برد.

در خط تولید کارخانه اسپری زعفران از دستگاه های جدید و به روز برای تولید زعفران استفاده می شود. در ترکیبات اسپری زعفران تنها از آب و پودر زعفران به طور خالص استفاده می شود. پیش از استفاده توسط دستگاه RO لازم است تا آب را تصفیه کنند.  بعد از آن با اشعه UV آن را  کاملا استریل می نمایند.

همچنین سایش زعفران با ماشین های مخصوص انجام می پذیرد. پس از ساییده شدن زعفران را به آب استریل که حرارت بسیاری دیده است اضافه می نمایند. سپس زمان داده می شود تا  به مدت ۵ ساعت دم بکشد . مهم ترین قسمت کارخانه اسپری زعفران قسمت بسته بندی است. خط بسته بندی اسپری زعفران براساس به روز ترین تکنولوژی های روز ساخته شده است.

انواع عصاره زعفرانی

صادرات افشانه زعفران

ایران یکی از بزرگترین کشورها در صادرات اسپری زعفران می باشد. زعفران ایرانی در نوع خود بی نظیر است. در واقع زعفران ایرانی بی رقیب است. در هیچ کجای جهان نمی توانید مانند زعفران ناب ایرانی تهیه نمایید. این کالا از برترین محصولات برای صادر شدن به کشورهای خارجی می باشد. یکی از اهداف کارخانه ها صادر کردن محصولات زعفران مانند اسپری زعفران به خارج از کشور می باشد. کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای خاورمیانه خواهان خرید زعفران ایرانی هستند.

قیمت اسپری زعفران بهرامن و سایر شرکت ها متناسب تقاضای تاجران تعیین می گردد. اکثر فعالان این حوزه برای سفارشات عمده در طول سال به صورت متعدد اقدام می کنند.

بهترین اسپری زعفرانی

کسب و کار خانگی با اسپری مخصوص زعفران

امروزه با وجود مخارج بالای زندگی و میل بانوان به استقلال مالی، کسب و کار های خانگی افزایش یافته است. اسپری مخصوص زعفران یکی از محصولاتی بوده که این عزیزان می توانند با فروش آن سود خوبی را کسب نمایند.

دارا بودن شغل و درآمد، باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود. به خاطر رونق کسب و کار های خانگی، دولت خیلی از بانک ها را مؤظف به پرداخت وام نموده است. فروش محصولات پر مصرف و با کیفیت مانند اسپری زعفران باعث رونق کار خواهد شد. البته انتخاب برند مناسب برای این منظور بسیار مهم بوده و باید قبل از خرید، در مورد آن محصول تحقیقات کافی را انجام داد.

بهترین مایع زعفرانی

تجارت زعفران و فرآورده های آن

تجارت زعفران و فرآورده های آن در دنیای متنوع محصولات، توانسته جایگاه ویژه ای را کسب کند. در این بین محصولاتی بیشترین پیشرفت را خواهند داشت که از خواص مطلوبی برخوردار باشند.

یکی از دلایلی که باعث شده تجارت زعفران در این حد نمود پیدا کند، جنبه های مختلف استفاده از آن است. این محصول را در صنعت رنگرزی، دارو سازی، آشپزی و تولید لوازم بهداشتی بکار می برند.

صادرات یکی از بهترین روش ها برای افزایش توان اقتصادی کشور است. امروزه بیش از ۲۰ درصد از صادرات بخش باغبانی کشور مربوط به زعفران می باشد. قطعا قیمت اسپری  زعفران بهرامن تاثیر زیادی در این حجم سفارش ها دارد.

صادرات اسپری زعفران بهرامن

فروش اسپری مخصوص زعفران با تخفیفات ویژه

اسپری مخصوص زعفران برای متقاضیان حجم عمده در سایت فرانیز همراه با تخفیفات ویژه ای عرضه می گردد. در این سایت می توان شاهد برند های مختلف این فرآورده بود.

عرضه محصولات با کیفیت در این سایت باعث شده تا همواره بر تعداد مشتریان آن افزوده شود. در واقع تمام تلاش عوامل این مجموعه، ارائه محصولات سالم و ارگانیک در کنار قیمت مناسب، به مشتریان خود است.

قطعا استفاده از محصولات ارگانیک، درصد سلامت جامعه را بالا خواهد برد و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری خواهد شد. به مناسب های مختلف در کشور ایران، شرکت ها تخفیفات ویژه و ارزنده ای دارند.

تولید و قیمت اسپری زعفران بهرامن و بازار هدف 

شرکت فرانیز در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع محصولات زعفرانی است که در ایران فعالیت می کند. اگر می خواهید در جریان صفر تا صد تولید اسپری زعفران و بازار هدف اصلی و صادراتی، قرار بگیرید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید آنلاین اسپری زعفران

تولید اسپری زعفران

زعفران علاوه‌ بر این ‌که سبب خوش‌ رنگ تر شدن غذا و خوش ‌طعم تر گردیدن آن می‌ شود، برای سلامتی تا حد زیادی مفید است.

تولید اسپری زعفران درحال ‌حاضر در کارخانه ‌های مختلفی در کشور صورت می‌ گیرد. تولیدات کارخانه‌ ای در ایران روز به‌ روز درحال پیشرفت است. محصولات زعفرانی یکی از شاخه های محصولات و مواد غذایی می ‌باشد. زعفران یک گیاه منحصر به ‌فرد و عالیست که آشپزان و قنادان به وسیله آن می ‌توانند انواع غذاها و دسرهای خوشمزه ‌ای را تولید نمایند.

کشور ایران بزرگ ‌ترین تولیدکننده زعفران در دنیا می ‌باشد. زعفران ایران هم یکی از بهترین و مرغوب ‌ترین زعفران ‌های دنیاست. زعفران طبیعی سطح کیفی بسیار بالایی دارد و از آن به روش ‌های گوناگون استفاده می‌ شود. با اینکه این محصول در سبد غذایی هر خانواده ایرانی جای خاص خود را دارد، اما قیمتش نیز به‌ خاطر شرایط کشت و پرورش آن به ‌مرور زمان بالاتر می رود. این ‌موضوع تاثیر بسزایی در میزان اشتیاق مردم به خرید این ادویه و میزان فروش آن دارد. بالا بودن قیمت زعفران باعث شده تا شرکت ‌های تولیدکننده مواد غذایی به عرضه محصولاتی چون اسپری زعفران رو بیاورند.

تولید اسپری زعفران در کارخانه‌ های مختلفی صورت می‌ گیرد و افراد بایستی همه عوامل و شرایط را در نظر بگیرند و سپس یک برند را انتخاب کنند.

در مواقع بسیاری ممکن است زمان کافی برای سائیدن و دم کردن زعفران نداشته باشیم. اسپری زعفران گزینه بسیار مناسبی برای این مواقع است که کارمان را برای استفاده از زعفران آسان می ‌کند.

فروش اسپری زعفران

خرید اسپری زعفران از فرانیز

طی سال های اخیر قیمت اسپری زعفران بهرامن با حاشیه سود خوبی تعیین شده است. هم چنین اسپری زعفران مدل های مختلفی دارد. از آن جا که قیمت روز زعفران در بازارهای مختلف کاملا با هم متفاوت است و صادرات اسپری مخصوص زعفران که از ایران با قیمتی معین خریداری می شود، در هر کشوری به قیمت به خصوص و مختلفی صادر می شود. کیفیت و برند اسپری زعفرانی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر این موضوع می باشد.

در سال های اخیر، تولید اسپری زعفران در کشور بالا رفته و هم چنین این محصول به برخی از کشورها صادر می شود.

انواع مختلفی اسپری در کشور تولید شده اما شما باید توجه داشته باشید برای داشتن یک محصول با کیفیت باید از یک فروشگاه مطئمن اقدام به خرید کنید.

برای خرید آنلاین اسپری زعفران با حجم عمده می توانید به سایت فرانیز سر بزنید. فرانیز از بزرگ ترین عرضه کننده های محصولات زعفرانی در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

فروشنده انواع فرآورده های زعفرانی

خرید آنلاین اسپری زعفران به قیمت عالی

خرید آنلاین اسپری زعفران به قیمت عالی در زندگی ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد.خواص بی نظیر و منحصر به فرد آن باعث شده است که در آشپزخانه مردم بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

زعفران با اصالت

زعفران همان گونه که میدانید به علت ارزشمندی بالای آن به طلای سرخ می شناسیم. مهد کشت این گیاه بی نظیر در استان خراسان است. همه جهان با اصالت زعفران خراسان آشنایی دارند. مجموعه فرانیز با استفاده از اصیل ترین و با کیفیت ترین زعفران دست به ابتکار عمل زده  و محصولی بدیع را تولید کرده است.

بهترین مایع زعفرانی درجه یک

خرید آنلاین اسپری زعفران

یکی از دغدغه های بانوان ایرانی تهیه زعفران آب کرده برای استفاده در طبخ غذا است. مخصوصا زعفران آب کرده برای تزئین برنج. این کار علاوه بر وقت گیر بودن باعث هدر رفتن بخش عظیمی از زعفران خالص می شود. اما ما کار شما را راحت کرده ایم.شما هم اکنون می توانید با خرید آنلاین اسپری زعفران از مزایای بی شمار آن بهرمند شوید.

قیمت اسپری زعفران بهرامن و زرپاش با وزن های ۱۱۰ گرمی مقرون به صرفه است. خرید آنلاین آن برای شرکت های پخش کننده سبب دسترسی بهتر برای عموم می شود.

آیا در اسپری زعفران از رنگ های مصنوعی استفاده شده است؟

طرفداران این کالا، به خوبی به طعم و عطر واقعی آن پی برده اند. کارخانه تولیدی این کالا با بهترین شرایط روز دنیا توانسته این محصول را روانه بازار کند. بنابرین قیمت اسپری زعفران بهرامن با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارد تعیین شده است.

 

 

 

 

 

سوال داری، من اینجام!