فروش مایع زعفران در شهر های جنوبی

فروش مایع زعفران در شهر های جنوبی

نمودار فروش مایع زعفران در شهرهای جنوبی سیر صعودی را نشان می‌دهد. بازار این مناطق همواره پذیرای عرضه محصولات گیاهی است.

فروش مایع زعفران در شهر های جنوبی

گرچه با این وجود هنوز هم شهر های بزرگ زیادی مانند استان های جنوب کشور هستند که باید برای فروش مایع زعفران به طور مستقیم به این قطب های تولیدی متصل شوند و به همین دلیل شرکت های اصلی پخش این محصولات برای تامین نیاز آن ها و دریافت زعفران مرغوب درجه یک وجود دارند که بهترین راه حل می باشند.

قیمت فروش مایع زعفران

فروش مایع زعفران در شهر های جنوبی

هر کیلوگرم از زعفران با قیمتی متوسط حدود ۴ تا ۴٫۵ کیلوگرم خریداری می شود و این در صورتی است که قیمت فروش مایع زعفران به مراتب کمتر است و مطمئنا با وجود این تفاوت قیمت افراد بیشتری به خرید عصاره مایع آن جذب می شوند.

همچنین صنف های خاصی مانند رستوران ها برای افزایش کیفیت محصولات و فروش خود در کمترین زمان ممکن نیاز به خرید این کالا دارند. این عصاره خلوص بالایی دارد و در حجم های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

عصاره زعفران هم به شکل مایع و هم پودری عرضه می شود و هر دو این انواع از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار اند و به راحتی برای مصرف عموم قابل سفارش می باشند.

عرضه رنگ‌دهنده گیاهی به‌صورت آنلاین

مراکز فروش معتبر برای حمایت از مشتریان خود اقدام به عرضه رنگ‌دهنده‌های گیاهی به‌صورت آنلاین نموده‌اند. این مراکز به‌صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشند.

زعفران یکی از محصولات گیاهی بوده که دارای رنگدانه‌های طلایی می‌باشد. امروزه کارخانجات از این محصول، فرآورده‌های ارزشمندی را تولید و روانه بازار نموده‌اند‌.

محصولات زعفرانی در قالب‌های مختلفی در بازار موجود بوده تا مشتری بر حسب نیاز خود اقدام به‌ خرید نماید. فروش مایع زعفران از سوی فروشگاه‌های اینترنتی، باعث دستیابی به محصولی ناب می‌گردد.

استفاده از زعفران علاوه بر زیبایی بخشیدن به سفره‌های ایرانی، باعث القای سلامتی به مصرف‌کنندگان می‌گردد. رنگ خیره‌کننده طلای‌سرخ هر آشپز خوش‌سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.

فروش مایع زعفران در مناطق جنوبی

مناطق جنوبی کشور دارای اقلیمی گرم و خشک هستند. فروش مایع زعفران در این مناطق برای تهیه شربت زعفرانی آمار مطلوبی را نشان می‌دهد.

استفاده از زعفران در تمام شهرهای جنوبی به‌میزان بالایی انجام می‌گیرد. پخت خیلی از شیرینی‌ها و نان‌های محلی جنوب کشور، بدون وجود زعفران میسر نیست.

فروش مایع زعفران در مناطق جنوبی

عرضه طلای‌سرخ و فرآورده‌های آن در این خطه از کشور به‌صورت آنلاین و حضوری انجام می‌گیرد. مشتریان می‌توانند برای سفارش حجم دلخواه از محصول موردنیاز خود در برند دلخواه، از طریق سایت‌های معتبر اقدام نمایند.

کارایی بالای مایع زعفران آن را به یک محصول پرفروش‌ تبدیل نموده است. آمار تولید این فرآورده در شرکت‌های داخلی همواره روبه‌ افزایش  است.

ساکنین مناطق جنوبی برای طعم‌دار کردن ماهی قبل از پخت از زعفران استفاده می‌نمایند. استفاده از این محصول علاوه بر رنگ بخشیدن به ماهی، باعث کاهش بوی بد آن نیز می‌شود.

خرید برترین فرآورده‌های زعفرانی با مزایای ویژه

مشتریان عمده می‌توانند برای خرید برترین فرآورده‌های زعفرانی با مزایای ویژه از طریق این سایت اقدام نمایند. در این مرکز تمامی برند‌های معتبر با قیمت مناسب عرضه می‌گردد.

تنوع بالای محصولات زعفرانی باعث ترغیب مشتریان به خرید می‌شود. این موضوع سبب افزایش انگیزه در تولید‌کنندگان برای ساخت اجناس مرغوب می‌گردد.

امروزه شاهد تولید انواع رنگ‌دهنده‌ها، دمنوش‌ها، چاشنی‌ها و… هستیم که خوشبختانه همگی کیفیت بالایی دارند. محصولات سالم و باکیفیت زعفرانی دارای پروانه بهداشت هستند.

با توجه به خواص اعجاب‌انگیز گیاه زعفران این محصول در زمینه‌های مختلفی استفاده شود. در حال حاضر شاهد تولید داروهای گیاهی هستیم‌ که برای درمان امراض مختلفی تجویز می‌گردند.

داروهای شیمیایی عوارض سوئی بر سلامت بدن برجای می‌گذارند. استفاده از داروهای گیاهی به‌جای این محصولات باعث حفظ سلامت بدن خواهد شد.

فروش مایع زعفران در بسته‌بندی‌های متنوع

فروش مایع زعفران در بسته‌بندی‌‌های متنوع، سبب ترغیب مشتریان برای خرید می‌گردد. این فرآورده پرفروش‌ترین محصول زعفرانی محسوب می‌شود. رایج‌ترین حالت استفاده از زعفران، شکل مایع آن می‌باشد.

برای دستیابی به این حالت باید کلاله‌ها را آسیاب نموده و سپس دم داد. برای پودرکردن رشته‌ها می‌توان از هاون‌های سنگی استفاده کرد. البته اگر حجم کلاله بیشتر باشد می‌توان از دستگاه آسیاب قهوه نیز استفاده نمود.

بعد از آسیاب کلاله باید آن را دم داد. برای این منظور می‌توان از دو روش استفاده کرد که در ذیل به اختصار توضیح داده می‌شود:

فروش مایع زعفران در بسته‌بندی‌های متنوع

  1. استفاده از آب جوش: پودر زعفران را به مقدار مشخصی آب جوش اضافه کرده و بر روی حرارت غیرمستقیم قرار می‌دهیم. این روش در بین عموم مردم رایج‌تر است.
  2. استفاده از قطعه‌های یخ: کلاله‌ها را بعد از آسیاب‌شدن داخل ظرفی قرار داده و قطعه‌های یخ را به آن اضافه می‌کنیم. بعد از ذوب شدن یخ‌ها مایع زعفران خوش‌رنگ ما آماده است.

خیلی از افراد زمان کافی برای آماده‌سازی زعفران مایع را در منزل ندارند. افراد مایع زعفران را به‌صورت آماده از مراکز فروش خریداری می نمایند. شرکت‌های تولید فرآورده‌های زعفرانی برای رفاه حال مشتریان خود، اقدام به تولید مایع زعفران در کارخانه نموده‌اند.

نوع ظرف بسته‌بندی در شرکت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. این فرآورده در داخل بطری‌های پلاستیکی و شیشه‌ای و یا در قالب اسپری به‌دست مشتریان می‌رسد.

رابطه جداسازی کلاله با قیمت آن

با نگاهی به جدول فروش زعفران می‌توان شاهد تفاوت قیمت نمونه‌های مختلف آن بود. این موضوع رابطه مستقیمی به نحوه جداسازی کلاله‌ها دارد. اصلی‌ترین و گران‌ترین جزء گیاه زعفران، کلاله آن می‌باشد.

این بخش به قسمت خامه که فاقد رنگدانه است متصل می‌باشد.  میزان حضور کلاله در هنگام جداسازی تعیین‌کننده نوع زعفران است. در ذیل به انواع زعفران خواهیم پرداخت.

  1. نگین: کلاله خالص بوده و هیچ اثری از خامه در آن دیده نمی‌شود. رشته‌ها کاملا سالم بوده و از ظاهری زیبا برخوردار هستند. این نوع گران‌ترین بوده و بیشتر برای صادرات انتخاب می‌گردد.
  2. سرگل: بیشتر خصوصیات نگین را دارد و تفاوت جزئی بین آن‌ها در ظاهرشان می‌باشد. نوع سرگل در بازار بیشتر شناخته شده است.
  3. پوشال: کلاله و مقدار کمی از خامه را به‌همراه دارد.
  4. دخترپیچ: کلاله به‌همراه خامه کامل است‌.
  5. سفیدی: تنها شامل سفیدی بوده و از قیمت پائینی برخوردار است. هیچ‌گونه رنگدانه‌ای ندارد.

کیفیت فرآورده تولید‌شده نیز بستگی به زعفران مورداستفاده دارد. بی‌شک هرچه مواداولیه مرغوب‌تر باشد، محصول نهایی بهتر خواهد بود.

فروش مایع زعفران برگرفته از بهترین طلای‌سرخ ایرانی از طریق شرکت‌های بازرگانی انجام می‌گیرد. با مراجعه به سایت‌های فروش این مراکز، می‌توان محصول موردنظر خود را سفارش داد.

صادرات عصاره زعفران به مالزی

مالزی یکی از شرکای تجاری ایران محسوب می‌گردد. سالانه حجم بالایی از عصاره زعفران مرغوب به این‌کشور صادر می‌شود. از‌ جمله برند‌های صادراتی این محصول می‌توان به زردبند اشاره نمود.

محصولات این شرکت در خاورمیانه همتا ندارند لذا همواره تقاضا برای عرضه آن‌ها بالا است. میزان بالای فروش مایع زعفران در قالب عصاره نشان‌دهنده اهمیت عموم به حفظ سلامت بدن می‌باشد.

صادرات عصاره زعفران به مالزی مصرف عصاره زعفران باعث پیشگیری از بروز سرطان معده می‌شود. دستگاه گوارش انسان بسیار حساس بوده و مصرف محصولات بی‌کیفیت اثرات جبران‌ناپذیری را بر سلامت آن برجای خواهد گذاشت.

استفاده روزانه از طلای‌سرخ می‌تواند تضمین‌کننده سلامت مصرف‌کننده باشد. عصاره زعفران از غلظت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن به‌صرفه می‌باشد.

این فرآورده دارای مصارف بالایی بوده و در زمینه‌های آشپزی و قنادی کاربرد زیادی دارد. کارخانجات این فرآورده را در اوزان مختلف عرضه نموده‌اند تا تمام مشتریان بتوانند از آن بهره ببرند.

سوال داری، من اینجام!