شرکت اسپری زعفران زرافشان در راستای تقویت محصولات خود و کسب رضایتمندی مشتریان، فرآورده هایی در حجم 110 میلی لیتر را نیز وارد بازار نموده است. برای درسافت اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.
تقسیم بندی حجمی اسپری زعفران زرافشان
روش های متنوعی برای معرفی میزان حجم یک محصول وجود دارد. بنا به سلیقه و احساس نیازی که تولید کنندگان به این بخش دارند می توان مسئله فوق را سر و سامان داد و در یک دسته قطعی و ویژه گنجاند.
یکی از مورد هایی که در این قسمت لحاظ می گردد، مایع یا جامد بودن محصولات خواهد بود. مشخص شدن این ویژگی باعث می شود که راحت تر بتوان دسته بندی متناسب با فرآورده را متعین نمود.
ضمن اینکه موارد دیگری همچون محیط لازم برای محتوا، حجم ظرف محصول و دیگر نکات نیز می تواند اثرات مستقیمی در نتیجه کار داشته باشد. در مورد فرآورده ای چون اسپری زعفران زرافشان باید گفت که سازندگان این کالا، بنا به جرم و فضای موجود در بدنه آن اندازه گیری مورد نظر را بر اساس میلی لیتر در نظر گرفته اند.
بیشترین استفاده از این روش اندازه گیری معطوف به مورد هایی می گردد که محتوای داخلی با ظرفیت ظرف آن ها مورد سنجش قرار می گیرد. به همین خاطر حجم محصول فوق به خوبی با استفاده از این روش بررسی و تعیین می شود.
البته باید گفت که ممکن است در کنار این نکته به اصطلاحات دیگری هم چون میلی گرم نیز برخورد شده باشد. این میزان سنجش نیز گاهی در مواردی مانند فرآورده گفته شده به کار می رود.
ایده طراحی و ساخت اسپری زعفران زرافشان ایرانی
ذهن انسان به گونه ای پردازش شده که همواره به دنبال کسب کمالاتت بالا تر و بهتر می باشد و هر چه را که داشته باشد به مرور زمان، درجه های جدید آن را طلب می نماید. وجود همین ویژگی سبب شده تا افراد در طول سالیان توانسته اند که ایده ها و اختراعات خاصی را به ثبت رسانده و عملی کنند.
این ایده پردازی و تلاش به جهت بهتر کردن شرایط و وضع موجود در همه زوایای زندگی انسان ها به خوبی قابل لمس و دیدن می باشد. همان گونه که شرکت اسپری زعفران زرافشان با توجه ارزشمندی زمان و محصولی چون طلای سرخ برای حفظ وقت مفید و بالا بردن راندمان مصرفی این فرآورده، اقدام به طراحی و ساخت کالای فوق نمود. با تولید این کالا تحولی نوین و مثبت در حیطه مصرف بهینه از محصول و صرفه جویی بالا در وقت رخ داد.