شرایط تهیه عصاره فشرده زعفران

شرایط تهیه عصاره فشرده زعفران

شرایط تهیه عصاره فشرده زعفران

با وجود شرایط تهیه فرآورده های جدید و متناسب با نیاز مصرف کنندگان، عصاره فشرده زعفران در برند های معتبر تولید شد. این محصول رکورد های فروش جدیدی را در بازار عرضه از خود ثبت نمود.

عصاره فشرده زعفران از ایده تا تولید

شرایط تهیه عصاره فشرده زعفران

پادشاه ادویه ها یکی از لقب هایی است که به حق برازنده و در خور شان محصول ایرانی می باشد. زعفران با مزیت های بسیار ذاتی و فواید بی نظیرش که بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ جایگاه ویژه ای در سبد خانواده ها و مصرف روزانه افراد دارد. همین معروفیت بالایش در مدت زمان، باعث وسوسه شدن برخی افراد سودجو به ورود در صنعت تولید آن شد. این رویه در نهایت به تزریق کالا های تقلبی در بازار به اسم زعفران اصیل منجر گردید که موجی از نارضایتی را در میان مردم به وجود آورد.

بعضی از تولید کنندگان با توجه به قیمت بالای این ادویه در حالت معمول، اقداماتی در جهت تعدیل نرخ صورت دادند. که این مسئله قیمتی خود یکی از علل جذب اشخاص منفعت طلب به این وادی بود. از مهم ترین آن اقدام ها، عملی کردن ایده تولید عصاره فشرده زعفران است. محصول فوق از نظر خواص و فواید چیزی کم نداشته و همانگونه می باشد. در کنار مناسب بودن کیفیت، از قیمت پایین تری نیز برخودار خواهد بود.

همین خلاقیت شاید ساده، توانست دست متقلبان را در این حوزه کوتاه کند و نظر مثبت خریداران را در بالا ترین حد به خود جلب نماید. حال با گذشت مدت ها از طرح اجرایی و تولید این کالا، بسیاری از تجار سرمایه های بزرگ خود را بر این محصول قرار داده و سود های مناسبی را نیز دریافت نموده اند.

مسیر ساخت و تهیه عصاره فشرده زعفران

شرایط تهیه عصاره فشرده زعفران

فرآوری کردن در واقع علاوه بر مزیت های گفته شده، نکات دیگری را نیز چون ثبت ارزش افزوده بیشتر در تجارت را با خود به همراه دارد. وقتی شما به عنوان یک تاجر، محصول اولیه و خام را به صورت فله به فروش برسانید در واقع تنها هزینه های اولیه داشت و برداشت آماده سازی را دریافت می کنید.

اما با فرآوری کردن آن و تولید کالا های جدید از ماده خام، هم راندمان کاری بالا رفته و هم تنوع محصولات بیشتری برای مشتریان فراهم می شود. این متنوع شدن به معنی ارزش افزوده بهتر، برند سازی جهانی و ثبت فروش بالاتر می باشد. برای همین تهیه عصاره فشرده زعفران آغاز شد.

طلای سرخ جهت پودر و فشرده سازی به کارخانه های تولیدی منتقل می شد و در آنجا با به کار گیری علم روز و دستگاه های جدید و مدرن، محصول نهایی تهیه می گشت که در بسته بندی های مناسب، روانه بازار فروش می شدند.

سوال داری، من اینجام!