خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

خرید زعفران سحرخیز در اوزان مختلف را می توانید با قیمت هفته پیش در فرانیز انجام دهید. با توجه به نوسانات بازار ارز، نرخ طلای سرخ نیز مدام در حال تغییر می باشد در حالی که این سایت امکان خریدی با صرفه را برای متقاضیان فراهم نموده است.

خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

خرید زعفران سحرخیز در وزن های گرمی

شرکت سحرخیز، زعفران را در وزن های گرمی و خیلی پایین نیز بسته بندی می کند تا تمامی افراد جامعه بتوانند آن را خریداری نمایند. واحد وزنی برای زعفران در اوزان جزئی گرم و مثقال می باشد.

خرید های کمتر از یک کیلوگرم جزئی و بیشتر از آن عمده محسوب می شوند. خرید عمده معمولا توسط تجار، شرکت های پخش و کارخانه های تولید فرآورده انجام می گیرد.

خریداران وزن های پائین معمولاً مصرف کنندگان خانگی می باشند که با توجه به نیاز مصرفی خود آن را تهیه می نمایند. علاوه بر زعفران، فرآورده های زعفرانی هم که دارای درصدی از این ادویه سلامتی می باشند در سحرخیز تولید و بسته بندی می شوند.

خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

آشپزی متفاوت با خرید زعفران سحرخیز

اگر به دنبال یک تحول در آشپزی می باشید، خرید زعفران سحرخیز می تواند شما را برای رسیدن به این هدف یاری کند. طلای سرخی که سحرخیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد بر گرفته از دشت خراسان بوده که قبل از بسته بندی گلچین می شود.

به دلیل گران بودن زعفران، تلاش های فراوانی برای جایگزینی رنگ دهنده های ارزانتر به جای آن صورت گرفته است. از جمله این رنگ دهنده ها می توان به زردچوبه و گلرنگ اشاره کرد. این دو محصول گیاهی از خواص مفیدی برخوردار هستند و رنگ طلایی و شبیه به زعفران ایجاد می کنند اما هیچکدام نمی توانند جایگزین مناسبی برای زعفران باشند.

بسیاری از غذا های سنتی ایران با زعفران جلوه پیدا می کنند. چلو کباب یکی از غذا های پرطرفدار ایرانی بوده که با خواباندن مرغ در زعفران به مدت چند ساعت آن را ترد، معطر و خوش رنگ می کنند.

خرید زعفران سحرخیز با قیمت هفته پیش

خرید زعفران سحرخیز در حجم عمده

خرید زعفران سحرخیز در حجم عمده برای متقاضیان به صورت غیر حضوری از طریق سایت این شرکت و یا نمایندگی های فروش آن صورت می پذیرد تا خریدی بدون صرف زمان و هزینه اضافی صورت پذیرد.

فرانیز عرضه کننده زعفران سحرخیز به صورت فله ای و بسته بندی بوده که این محصول را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. قبل از خرید می توانید قیمت ارائه شده در این سایت را با دیگر مراکز مقایسه کنید.

سوال داری، من اینجام!