خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

خرید رنگ زعفران به جای رنگ مصنوعی کمک به حفظ سلامت بدن می باشد. این محصول مرغوب و درجه یک را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا بتوانید از خواص آن بهره مند گردید.

خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

استفاده از زعفران از قدیم الایام در ایران مرسوم می باشد. گفته می شود که در گذشته از زعفران در جشن ها و مراسمات برای استقبال استفاده می شده است. همچنین در بعضی از کتب آمده که در زمان هخامنشیان برای طعم دار کردن نان و خوراکی ها از زعفران استفاده کرده اند.

خرید رنگ زعفران در اشکال پودری، مایع و اسپری موجود است تا خریدار بتواند محصول مورد نیاز را باب میل خود خریداری کند. این محصول را از کلاله، گلبرگ و پرچم زعفران تهیه می کنند به همین دلیل قیمت آن نسبت به زعفران اصل مناسب تر می باشد.

شرکت های تولید کننده رنگ زعفران

خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

در ایران شرکت های متعددی تولید رنگ زعفران را انجام می دهند که می توان به چند مورد در اینجا شاره کرد؛

  • سی سیب
  • زرین
  • سحرخیز
  • عباس زاده
  • روژان
  • میلاد

سی سیب یکی از بزرگترین تولید کننده های رنگ زعفران در کشور است که محصول آن از کیفیت بالایی برخوردار است. فروش رنگ زعفران از تمامی این برند ها از طریق سایت های فروش امکان پذیر است.

زعفران را فقط به خاطر طعم و رنگ خاصش مصرف نمی کنند بلکه خاصیت دارویی آن بسیار ارزشمند تر می باشد. مواد مؤثر موجود در زعفران در درمان بیماری چشمی دژنرانسیون ماکولا مفید است همچنین سافرانال موجود در آن در درمان سوزش و درد معده کارآمد می باشد.

مصرف زعفران مناسب برای همه سنین

خرید رنگ زعفران مرغوب و درجه یک

مصرف زعفران برای همه سنین توصیه گردیده است تنها مورد ممنوع استفاده در زنان باردار می باشد چرا که مصرف آن در این دوره باعث تولید سروتونین شده که موجب استرس و افسردگی می شود که البته مصرف آن در ماه آخر برای زایمان راحت تر توصیه گردیده است.

خرید رنگ زعفران نه تنها این خواص را به همراه دارد بلکه یک زعفران مایع آماده است که با استفاده از آن می توان به راحتی دیس های زیادی برنج را تزئین کرد و یا برای تسریع آشپزی و حذف مرحله آماده سازی  زعفران گزینه خوبی است.

خرید رنگ زعفران باید با وسواس خاصی انجام شود چون که نوع تقلبی آن یعنی رنگ مصنوعی به وفور در بازار موجود است که از لحاظ رنگ و ظاهر به رنگ زعفران شباهت بسیاری دارد. قبل از خرید محصول به علامت استاندارد روی بسته بندی دقت فرمایید.

سوال داری، من اینجام!