تولید پودر زعفران ارزان در تبریز

تولید پودر زعفران ارزان در تبریز

تولید پودر زعفران

در حال حاضر تولید پودر زعفران با قیمتی ارزان و مناسب در شهر تبریز به فروش حداکثری خود رسیده است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نحوه تولید پودر زعفران

بعد از مرحله کشت و برداشت گیاه با ارزش زعفران که مراحل اولیه به شمار می رود نوبت به تولید فراورده های زعفرانی می رسد. به دلیل قیمت بالایی که خود گیاه زعفران دارد مشتریان و خریداران را به سمت خرید تولیداتی که از زعفران به دست می آیند کشانده است.

یکی از این محصولات پودر زعفران است که مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. در تولید پودر زعفران، زعفران را شرکت های تولیدی بعد از خشک شدن آسیاب می کنند و تمام خواص خود گیاه زعفران حفظ می شود.

عطر، طعم و رنگ دهی پودر زعفران به مانند خود زعفران است. نکته ای که باید مد نظر داشت این است که برخی مشتریان به اشتباه رنگ غذای موجود در بازار را با پودر زعفران اصل یکی می دانند و آن را خریداری می کنند.

رنگ غذا را حتی دست فروش های کوچه و بازار نیز به فروش می رسانند. این رنگ کاملا شیمیایی بوده و از زعفران تهیه نمی شود و خواصی ندارد و برای سلامتی مضر است.

پاکت و تولید پودر زعفران

یک شرکت تولیدی می داند که تولید یک محصول نیمی از فرایند ایجاد یک محصول است تا به نحو خوبی به فروش برسد. برندها و شرکت های تولیدی معتبر برای جلب توجه مشتریان خود به فکر بهترین ایده ها برای پاکت محصولات و فرآورده های زعفرانی هستند تا فروش پودر زعفران را دوچندان کنند.

بعد از تولید پودر زعفران نوبت به پاکت این محصول می رسد. اگر بخواهیم به مدت طولانی تری این محصول را نگهداری کنیم باید با پاکت های عالی تری روند تولید به پایان برسد. پاکت های پودر زعفران باعث می شود گه هوا و رطوبت به محصول نرسد و ماندگاری بالاتری را داشته باشد.

وجود پودر زعفران در معرض هوا از عطر زعفران کم می شود. همچنین اگر رطوبت به زعفران برسد خواص زعفران از بین خواهد رفت. 

البته شرایط و نوع نگهداری زعفران نیز بر روی هر کدام از پاکت ها قید می شود تا از نحوه درست و صحیح مراقبت از کالا، مشتریان اطلاع پیدا کنند.

تولید پودر زعفران اصل

شرکت ها و برندهای تولیدی معتبر برای تولید پودر زعفران از مواد اولیه اصل و درجه یک که همان زعفران است استفاده نمایند. تولید پودر زعفران مرغوب ۱۰۰% خالص و طبیعی بوده و از کلاله تمام قرمز زعفران استفاده می شود. در شرایط کاملا بهداشتی و طبق استانداردها تهیه و بعد مراحل پاکت وارد بازار می گردد.

برای مصرف پودر زعفران کافی است مقدار کمی از زعفران را در یک ظرف بریزید. مقداری آب ولرم اضافه کرده و ۱۰ دقیقه صبر کنید. با این روش زعفرانی خوش رنگ و عطری دل انگیز را خواهید داشت.

چگونگی ارسال و زمان تحویل

مراکز تولیدی همیشه به دنبال روش های جدیدتری برای رسیدن محصول به دست مشتریان هستند. در حال حاضر چند نمونه روش ارسال هر کدام از برندها دارند که توانسته اند فروش و عرضه محصولات خود را به دورترین استان ها نیز داشته باشند.

یکی از مزیت های کار یک مرکز به شمار می رود. ارسال از طریق پست پیشتاز، پست سفارشی، پست ویژه و روش تیپاکس که هرکدام می تواند کمکی برای هر دو طرف معاملات باشد.

سوال داری، من اینجام!