تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

تولتخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت در سایت فرانیز برای مشتریان محاسبه می شود‌. برای آشنایی بیشتر با ما در این سایت همراه باشید.

خرید زعفران ۱ گرمی

تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

خرید زعفران ۱ گرمی از فرانیز، که متنوع ترین زعفران را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه می کند. این شرکت انواع زعفران اصل و مرغوب را در حجم های مختلفی روانه بازار می نمایید.

بیشترین سوالی که مشتریان زعفران می پرسند این است که قیمت ۱ گرم زعفران چقدر می باشد، همانطور که می دانید قیمت زعفران ۱ گرمی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن کیفیت زعفران و دومین عامل در تعیین قیمت نوسانات بازار زعفران هست.

تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

زعفرانی که تمام قرمز و فاقد هر گونه سفیدی باشد، دارای کلاله های درشت و از نظر سالم بودن و قرمزی یک دست و یکنواخت هست را می توان زعفرانی با کیفیت بالا و درجه یک محسوب کرد. یکی از پر کاربرد ترین نوع زعفران، زعفران سرگل ممتاز قائنات می باشد.

زعفران سرگل کیفیت آن درجه یک بوده و رشته های زعفران کاملا سالم، درشت و بدون شکسته هستند. عمومی ترین نوع ظروف برای زعفران سرگل پاکت می‌ باشد. این زعفران در بازار به نام های زعفران رشته ای بریده و یا زعفران سرقلم نیز معروف می باشد.

تخفیف قیمت خرید زعفران ۱ گرمی برای تجارت

پاکت های یک گرمی زعفران با ظروف مختلفی مانند: آذین، اطلسی، پاکتی، گوهر و خاتم در پاکت گذاشته می شود. فرآوری زعفران کاری پر زحمت است چرا که باید ۱۷۰ هزار عدد گل در مزرعه ای که دو تا سه سال از زمان کاشت پیاز آن می گذرد جمع آوری شود تا یک گرم زعفران خشک را به دست آورد.

از این رو برای تولید کننده خیلی مهم است که محصولش را با قیمت مناسبی عرضه کند و در بازار بین المللی هم ارزان فروشی نشود. در بعضی از بازار های واسطه ای زعفران را با قیمت های خیلی پایین تر از نرخ واقعی معامله می کنند.

عرضه زعفران ۱ گرمی باکیفیت

گیاه زعفران به دلیل برخورداری از خواص بی نظیر در کنار طعم دلنشین، از دیرباز تا کنون یکی از پرطرفدارترین ادویه ها در داخل و خارج از کشور بوده است. خرید زعفران هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی و تهیه غذا در مقیاس وسیع تر انجام می پذیرد.

زعفران برای هر دو نوع مصارف خانگی و صنعتی از کیفیت یکسانی برخوردار است و تنها تفاوتی که وجود دارد حجم پاکت های زعفران می باشد. با توجه به آمار فروش سایت ها و فروشگاه ها خرید زعفران ۱گرمی با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شده است.

برای خرید حجم های مختلف زعفران در پاکت های مثقالی و گرمی به سایت ها و فروشگاه های خرید زعفران ۱ گرمی باکیفیت مراجعه نمایید.

با خرید زعفران با کیفیت میتوانید کلیه غذاها و دسرهای زعفرانی را با مطلوب ترین طعم و رنگ تهیه نمایید. با خرید زعفران با کیفیت زعفران، شما بیشتر از از خواص بی نظیر زعفران بهره می برید. استفاده از زعفران با کیفیت در طبخ غذا ها تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی دارد.

پاکت های زعفران ۱گرمی

هنگام خرید زعفران در حجم های پایین تر رایج ترین نوع پاکت زعفران ۱ گرمی، پاکت براق غیرقابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد. این پاکت به خوبی می تواند کیفیت و خواص زعفران را حفظ نماید. نکته مهم در مورد خرید زعفران ۱گرمی در پاکت، مشخصات روی محصول می باشد.

 معمولا مشخصاتی از قبیل برند تولیدکننده تاریخ تولید و انقضا نشان استاندارد، آرم سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت مشاهده می شود. این اطلاعات نشان دهنده کیفیت بالای محصول مورد نظر می باشد. همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که از خرید خود راضی خواهید بود.

بعد از باز کردن پاکت زعفران باید آن را حتماً در جای خشک و دور از نور خورشید نگه دارید تا خواص زعفران از بین برود در صورت نگهداری درست و اصولی می توانید این محصول را پس از باز شدن برای مدت زمان نسبتا طولانی نگهداری نمایید.

قیمت زعفران ۱ گرمی

قیمت زعفران در بازار مشخص نیست و بستگی به نوسانات دلار و کیفیت دارد اما یکی از عوامل مهم قیمت هم منبع خرید می باشد مجموعه فرانیز به تجار کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را به آسانی و با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنند تجار می توانند به مشاوران فروش سایت فرانیز مراجعه نمایند و از زعفران ۱ گرمی به طور مقرون به صرفه بهره مند شوند.

خرید زعفران ۱ گرمی از مجموعه فرانیز با قیمت کم و کیفیت بسیار می باشد و هیچگونه هزینه اضافی ای شامل خرید محصولات زعفرانی نمی شود کافیست افراد برای اطلاع بیشتر از قیمت، کیفیت و نحوه ارسال با مشاوران فروش سایت فرانیز از طریق قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

صادرات زعفران ۱ گرمی

از گذشته تاکنون زعفران دارای طرفداران بسیاری بوده افراد بسیاری این گیاه و ادویه را به خاطر خواص و عطر، طعم، رنگ استفاده می نمایند. زعفران دارای متقاضیان بسیاری در خارج از کشور است. ۹۰ درصد تولید زعفران در جهان متعلق به ایران می باشد. به همین دلیل صادر کردن این محصول دارای سود زیادی برای تجار ایرانی خواهد بود.

تجار بسیاری از سود صادرات زعفران آگاه هستند و از سود صادرات این محصول استفاده می نمایند و اما تجاری هم وجود دارند که به دنبال منبع معتبری برای خرید این محصول می باشند.

مجموعه فرانیز به این تجار کمک می کند تا زعفران اصل با کیفیت را به کمترین قیمت تهیه کنند کافیست افراد و تجار هم اکنون با مشاوران سایت فرانیز ارتباط برقرار نمایند.

خرید اینترنتی زعفران ۱ گرمی

در سال های اخیر فروشگاه های آنلاین بسیاری به دلیل راحتی مشتریان تاسیس شدند. این فروشگاه ها در صرفه جویی وقت و بسیاری از امور کمک می کند.

مجموعه فرانیز که یکی از فروشگاه های آنلاین می باشد. دارای سابقه درخشانی است به تجار کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

تجار و افراد می توانند محصولات مورد نظر خود را در اندازه مورد نیاز به راحت ترین روش ممکن نهیه نمایند. کافیست با مشاوران فروش زعفران این مجموعه ارتباط برقرار کنند از اطلاعاتی همچون قیمت زعفران، نحوه ارسال آگاه شوند.

سوال داری، من اینجام!