پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

تجارت خارجی یکی از عوامل مؤثر بر رشد اقتصادی هر کشور محسوب می شود. صادرات زعفران به المان می تواند ارزآوری خوبی را به دنبال داشته باشد. برای خرید در این زمینه فرانیز پیشنهادات عالی برای شما عزیزان در نظر دارد.

پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

کشور ایران یکی از ذخایر نفتی در جهان محسوب می شود که بخش اعظم صادرات ایران مربوط به این زمینه می باشد. اما خوشبختانه در طی سال های اخیر بر میزان تجارت محصولات دیگر بخش ها نیز افزوده شده است.

ایران دومین کشور تولید کننده گیاهان دارویی در کشور است که اگر از طرف دولت حمایت شود می تواند به یکی از بزرگترین صادر کننده های این محصول تبدیل گردد. برای پرورش این محصولات هزینه زیادی صرف نمی شود در حالی که می توان از صادرات آن ها درآمد خوبی کسب نمود.

قدمت بالای صادرات زعفران به المان

پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

صادرات زعفران به المان همیشه درصد بالایی را نشان می دهد که دلیل آن قدمت بیش از ۵۰۰ ساله روابط بین این دو کشور می باشد. مردم المان تمایل بالایی به خرید اینترنتی دارند و بازار و فروشگاه حضوری در آنجا خیلی محدود است.

پرورش و صادرات زعفران جایگاه ویژه ای در بین محصولات کشاورزی دارد. ایران با وجود اراضی مستعد و آب و هوای مناسب به تنهایی حدود ۹۵ درصد نیاز جهانی طلای سرخ را تأمین می کند.

صادرات زعفران به المان باید با رعایت یک سری نکات مانند؛ دارا بودن کارت بازرگانی، گواهی سلامت کالا، بسته بندی شکیل و درج اطلاعات با زبان کشور مقصد بر روی آن انجام گیرد.

قیمت زعفران در کشور مقصد نسبت به داخل چندین برابر تغییر است. بخش اعظم زعفران صادر شده به صورت عمده بوده که متأسفانه در زمان عرضه نهایی به بازار اسمی از ایران به میان نمی آید که نشان دهنده ضعف بسته بندی در داخل کشور می باشد.

خرید بهترین زعفران برای صادرات از طریق فرانیز

پیشنهادات عالی برای صادرات زعفران به المان

برای صادرات زعفران به المان باید بهترین محصولات را انتخاب کرد. برای این امر باید از جایی مطمئن خرید نمود تا مبادا گرفتار افراد سود جو و متقلب شوید. متأسفانه سایت های فروش نا معتبر این محصولات نا مرغوب را با قیمتی پایین تر در صفحه خود قرار داده و به فروش می رسانند و به عوارض جبران ناپذیر آن فکر نمی کنند.

فرانیز یکی از مراکز و نمایندگی عرضه محصولات زعفرانی می باشد که تمرکز خود را فقط بر فروش طلای سرخ و مشتقاتش قرار داده است و برای این منظور افراد خبره و کارآمد را در اختیار دارد.

سوال داری، من اینجام!