نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

فرانیز مفتخر به دارا بودن امتیاز نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران است تا این محصول منحصر به فرد را به تمام نقاط کشور عرضه می کند.

قطره زعفران خوراکی چیست؟

نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

این فرآورده در واقع عصاره غلیظ شده زعفران است که معمولا به عنوان دارو تجویز می شود. قطره زعفران در درمان افسردگی بسیار مؤثر و باید طی یک دوره مشخص به تجویز دکتر مصرف گردد.

طلای سرخ، گیاهی چند ساله است که پس از پایان رشد کلاله های آن توسط دست جدا سازی شده و درون الک قرار می دهند و با تیمار گرمایی عطر و طعم آن را تقویت می کنند. این محصول نسبت به میزان کشت شده بسیار کم برداشت می شود که از دلایل گران قیمت بودن آن نیز محسوب می شود.

نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

قطره زعفران خوراکی دارای خواص منحصر به فردی است که در کمتر ادویه ای یافت می شود از جمله خواص آن می توان موارد ذیل را مطرح نمود؛

  • قدرت یادگیری حافظه را تقویت کرده و همچنین از بروز آلزایمر جلوگیری می کند.
  • ماسک های زعفرانی یکی از محصولات طبیعی روشن کننده صورت و از بین برنده لک می باشند.
  • کمک به خون سازی بدن
  • مؤثر در درمان افسردگی
  • بهبود اشتها

قطره زعفران خوراکی تمامی خواص گیاه خام و اصلی را دارا می باشد و از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است. در زمان خرید این محصول می توانید بروشور داخل جعبه را مطالعه کنید و از موارد مصرف آن آگاهی حاصل نمایید.

طریقه مصرف قطره زعفران خوراکی

نمایندگی قطره زعفران خوراکی در تهران

با استفاده از چند قطره نیز میزان اثر گذاری مدنظر را به دست آورد. همین مسئله به صرفه بودن کالا را به خوبی روشن می سازد.

با گذشت زمان محصولات متنوع تری از زعفران تولید می شود که دلیل آن احترام به سلیقه و ذائقه مصرف کننده می باشد تا همه افراد جامعه بتوانند از این نعمت بهره مند شوند.

قطره زعفران خوراکی زرد بند یک نمونه از این محصول است که در آزمایشگاه و تحت نظر کارشناسان این حوزه تولید گردیده است. این کالا را بهتر است از داروخانه ها تهیه کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید.

البته فروش این محصول دارویی و خوراکی از طریق سایت شرکت و نمایندگی ها به صورت اینترنتی صورت می پذیرد تا بیشترین میزان صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه افراد صورت گیرد و مشتری ها رضایت مندی بالا تری داشته باشند.

فروش چشمگیر قطره زعفران

با توجه به خواص بی نظیر قطره زعفران و طبیعی بودن این محصول، میزان فروش آن رقم چشمگیری را به ما نشان می دهد. بدون شک میزان تقاضا برای عرضه یک محصول، نشان دهنده رضایت مصرف کننده خواهد بود.

امروزه با وجود مشکلات بسیار و دغدغه های فراوان، زمانی برای اوقات فراغت و گردش نمی ماند. متأسفانه این امر باعث گسترش افسردگی در بین عموم مردم شده است. برای درمان این بیماری دارو های شیمیایی بسیاری در بازار موجود بوده که مصرف آن  ها اثرات سوئی را به دنبال دارد.

استفاده از دارو های گیاهی مؤثر در این زمینه می تواند به عنوان جایگزینی برای این دارو های شیمیایی باشد. زعفران حاوی ترکیباتی بوده که باعث درمان افسردگی و القای حس شادی در مصرف کننده می شود.

شایع ترین دلیل مصرف قطره زعفران استفاده از آن در درمان افسردگی بوده که برای چگونگی مصرف آن باید با پزشک مشورت نمود. چرا که طریقه مصرف آن در موارد مختلف، متفاوت می باشد.

مصرف جهانی زعفران

استفاده از زعفران به عنوان یک محصول گیاهی ارزشمند، مربوط به یک منطقه و یا کشور نبوده، بلکه دامنه مصرف آن در سطح جهان می باشد. با مطالعه غذا های مربوط به هر کشور می توان در چند نوع از آن ها، نام زعفران را مشاهده کرد.

یکی از کشور هایی که آشپزان آن علاقه زیادی به مصرف زعفران دارند هلند بوده که در جشن ها و مراسمات خود شیرینی ها و غذا های رنگارنگی را تهیه می نمایند. کیک های هلندی بسیار معروف بوده که در طعم های زعفران، دارچین و زنجبیل تهیه می شوند.

خرید قطره زعفران برای صادرات

قطره زعفران یک محصولات صادراتی بوده که برای خرید حجم عمده از آن، می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام فرمایید. صادرات قطره زعفران و فرآورده های آن همواره جزء پر درآمد ترین بخش های تجارت کشور بوده است.

این محصول گیاهی که بومی ایران بوده از بیش از ۵۰ کشور، تقاضا برای صادرات دارد. سالانه بر مساحت زمین های زیر کشت این محصول افزوده می شود. می تواند افزایش صادرات را در پی داشته باشد.

کاربردهای قطره زعفران

حقیقت آن است که همه آنچه که در مورد زعفران باید دانست در یک با دو مقاله گنجانده نمی شود؛ اما در مورد قطره زعفران می توان اطلاعات مفیدی را کسب کرد.

پیش از بیان مصارف آن می توان گفت که به دلیل سهولت مصرف آن کاربردهای بسیاری را دارد. کسانی که علاقه به سابیدن زعفران یا طعم و عطر تند زعفران شاید یه مذاقشان خوش نیاید، خرید قطره زعفران به آن ها توصیه می شود.

می توان گفت قطره زعفران تقریبا در همه جا کاربرد دارد؛ در انواع غذاها، خورشت ها، شیرینی ها، کیک ها، آبمیوه ها، دمنوش ها، شله زرد و انواع دسرها کاربرد دارد.

خواص قطره زعفران

اغراق نیست اگر بگوییم زعفران، طلای سرخ ایران زمین، آنقدر خاصیت دارد که حتی ترکیب آن با آب باز هم خواصش را به جسم و روح انسان می رساند.

با صرف نظر از مصارف خانگی آن، این محصول حتی در داروخانه ها به عنوان داروی گیاهی برای درمان افسردگی، افزایش میل جنسی و بهبود علائم سندروم قبل از قاعدگی نیز کاربرد دارد.

 قطره زعفران باید اصل باشد. در مواردی، قطره چشمی زعفران نیز برای ضعف بینایی و تقویت عصب چشم نیز کاربرد دارد. از همین روست که محصولات جانبی آن، همانند خود گل زعفران و ریشه های آن، طرفدار و مشتری های خاص خود را دارد.

خرید قطره زعفران برای شرکت ها

خرید قطره زعفران نه تنها برای مصارف خانگی توصیه می شود. بلکه برای شرکت ها و توزیع کنندگان زعفران، نیز گزینه مناسبی به نظر می رسد. چرا که داشتن محصولات جانبی و عصاره های زعفران اجازه انتخاب را به مشتری ها می دهد.

اگر مشتری شما از قیمت زعفران نگران بود یا طعم تند آن را دوست نداشت، شما می توانید با پیشنهاد قطره زعفران، رضایت مشتری را به دست آورید. شرکت فرانیز این افتخار را دارد که به صورت عمدی و قیمتی به مراتب مناسب این محصول را در اختیار شرکت ها و توزیع کنندگان و مغازه داران قرار دهد. امکان خرید قطره زعفران به صورت اینترنتی نیز فراهم است تا نگران سختی های جابه‌جایی از دوش شما برداشته شود. 

سوال داری، من اینجام!