قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

سالانه مقادیر بالایی از زعفران برداشت شده در داخل کشور و فرآورده های زعفرانی علی الخصوص نوشیدنی ها به اکثر نقاط جهان صادر می شود. برای آگاهی از قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی می توانید از طریق سایت های معتبر مطلع شوید.

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

زعفران پس از برداشت و خشک شدن نهایی در اختیار شرکت های زعفرانی قرار داده می شود که در آنجا زعفران را در وزن های مختلف بسته بندی و یا از آن فرآورده های گوناگونی تهیه می کنند. سحرخیز یکی از این شرکت های تولیدی می باشد که با تجربه ای بالغ بر نه دهه توانسته اصالت کالای خود را به مصرف کننده اثبات کند.

قیمت چای زعفرانی سحرخیز بسیار مناسب می باشد چرا که آماده سازی آن به روش سنتی هم زمان بر است و هم اینکه هزینه بیشتری را باید پرداخت کرد. این محصول در جعبه های مقوایی ۲۰ عددی به صورت تی بگ موجود است که از ورود رطوبت به داخل چای جلوگیری کرده و باعث ماندگاری بالای آن می شود.

محصولات سحرخیز دارای نشان سه ستاره iTQi از مؤسسه عطر و طعم برتر دنیا می باشد که استاندارد بودن این محصولات را به ما اثبات می کند. سحرخیز علاوه بر پخش در داخل کشور به کشور های متقاضی نیز صادرات دارد که ارزآوری خوبی را به دنبال خواهد داشت.

چگونگی مطلع شدن از قیمت چای زعفرانی سحرخیز؟

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

قیمت چای زعفرانی سحرخیز بر روی جلد آن حک شده است. همچنین اگر قصد خرید غیر حضوری دارید در سایت های فروش این محصول تمام مشخصات اعم از قیمت، وزن، شماره پروانه بهداشت و… قرار داده شده است.

قبل از خرید اینترنتی، قیمت چای زعفرانی سحرخیز را می توانید در سایت های مختلف مقایسه کنید و آن را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

قیمت چای زعفرانی سحرخیز در کشور های اروپایی

چای زعفرانی محصولی پرطرفدار در بین مردم می باشد چرا که نوشیدن آن نشاط را جایگزین خستگی و بی حالی می کند و مصرف آن بعد از یک روز کاری فشرده بسیار توصیه می شود.

قیمت چای زعفرانی سحر خیز در کشور های اروپایی نسبت به داخل کشور خیلی بالا تر می باشد. صادرات زعفران و فرآورده های آن با برند داخلی به معرفی زعفران  ایران به جهانیان کمک بسیاری می کند که می تواند باعث افزایش تقاضا از سوی کشور های مختلف شود.

فروش عمده زعفران و مشتقات آن برای صادرات و یا جهت پخش داخلی از طریق سایت بزرگ فرانیز امکان پذیر است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!