قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

یکی از ملاک هایی که برای خرید یک کالا مد نظر تمام خریداران می باشد نرخ آن است. قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای در کنار کیفیت این محصول، توانسته نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

ارزشمند ترین رستنی جهان

زعفران جزء شاخه گیاهان گلدار و تیره زنبقیان می باشد. قیمت بالای این محصول نسبت به دیگر محصولات گیاهی و همچنین خواص درمانی کلاله های آن، باعث شده است که مردم دنیا آن را به عنوان ارزشمند ترین رستنی جهان بشناسند.

بهترین عملکرد زعفران در جنوب غربی آسیا، جنوب اسپانیا و جنوب اروپا مشاهده شده است. تکثیر طلای سرخ از طریق غده زیر زمینی( پیاز) صورت می گیرد. مهم ترین و گران ترین بخش گیاه زعفران، کلاله بوده که حاوی چربی، املاح معدنی و موسیلاژ می باشد که به صورت سه رشته قرمز رنگ و زیبا مشاهده می شود.

یکی از دلایل قیمت بالای زعفران سختی جداسازی و میزان کم برداشت نسبت به سطح زیر کشت می باشد. چیدن گل ها و جداسازی آن ها در بیشتر مناطق کشت با استفاده از نیروی انسانی صورت می گیرد.

این کار بسیار زمان بر بوده و هزینه ای که باید به کارگر پرداخت شود بالا می باشد. در صورتی که می توان با دستگاه های گل چین این کار را در عرض چند ساعت انجام داد.

قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

قیمت زعفران 50 گرمی اعلا

زعفران دارای انواع مختلفی می باشد که بالطبع نرخ فروش آن ها نیز متفاوت خواهد بود. قیمت زعفران 50 گرمی اعلا را می توان به صورت روزانه از طریق سایت های فروش عنوان نمود. با توجه به نوسانات بازار ارز نمی توان یک قیمت ثابت را معرفی کرد چرا که متأسفانه مدام در حال مشاهده تغییر قیمت اجناس مختلف هستیم.

ظروف شیشه ای یکی از مناسب ترین ظروف برای بسته بندی و نگهداری از زعفران می باشند. اگر زعفران را با این نوع بسته بندی خریداری نمایید دیگر لزومی به تهیه ظرف برای نگهداری طولانی مدت ندارید.

گران ترین قیمت زعفران در حال حاضر مربوط به نوع سوپر نگین بوده که به دلیل تولید کمتر معمولاً برای صادرات استفاده می شود. با توجه به شباهت زیاد سرگل نسبت به نگین از نظر تمام خصوصیات، این نوع از زعفران پرفروش ترین می باشد.

قیمت زعفران 50 گرمی در بسته بندی شیشه ای

قیمت زعفران 50 گرمی در حجم عمده

قیمت زعفران 50 گرمی در حجم عمده و جزئی متفاوت می باشد. در واقع قیمتی که شما در سایت های فروش محصولات غذایی مشاهده می کنید مربوط به فروش جزئی است. برای آگاهی از نرخ عمده این محصول می توانید با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

سوال داری، من اینجام!