قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

زعفران را در وزن های گرم، مثقال و کیلو به فروش می رسانند که نوع گرمی آن در بازار متداول تر می باشد. قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه نسبت به داخل کشور چند برابر می باشد.

دلیل قیمت زعفران به گرم در معاملات

قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

زعفران به دلیل ارزش بالایی که از لحاظ کیفیت و قیمت دارد به طلای سرخ معروف می باشد. زعفران جزء ادویه های پرفروش در جهان می باشد که متقاضیان بی شماری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

به دلیل قیمت زعفران، خرید آن در مقادیر بالا برای همگان میسر نیست. از این رو قیمت زعفران به گرم محاسبه می شود تا مردم قدرت خرید داشته باشند. زعفران در بسته بندی های مشمایی، کریستال و قوطی های فلزی به بازار عرضه می شوند.

قیمت یک گرم زعفران اصل در داخل کشور در سال 1400تا 20000 محاسبه می شود که در کشورهای همسایه برحسب نرخ تعیین شده آن کشور به فروش می رسد که معمولا چندین برابر قیمتی است که از ایران خریداری می شود.

قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

قیمت زعفران هر سال دچار تغییراتی می شود که در سایت های اطلاع رسانی موثق قابل رؤیت می باشد مزیت این اطلاع رسانی، برنامه ریزی دقیق بر حسب قیمت برای خرید می باشد.

قیمت زعفران در انواع مختلف متفاوت می باشد. گران ترین زعفران، سوپر نگین می باشد که از کلاله صد در صد خالص بدون سفیدی تشکیل شده است که از لحاظ عطر و رنگ بهترین می باشد. این زعفران برای سوغات و هدیه بسیار گزینه مناسبی می باشد.

صادرات زعفران به کشورهای همسایه درصد بالایی را نشان می دهد که دلیل صرف هزینه کمتر برای حمل و نقل به دلیل مسافت کم می باشد به گونه ای که ارسال بیشتر از راه زمینی و یا دریایی انجام می شود.

قیمت زعفران به گرم در کشورهای همسایه

دوبی یکی از مقصد های زعفران ایران می باشد که به دلیل راه های زمینی و آبی مناسب و بازار فروش بزرگ آن یکی از کشور های مقصد زعفران می باشد.

قیمت زعفران به گرم در سایت فرانیز قابل مشاهده است. در این سایت فروش تمامی برندهای زعفران به وزن های گرمی در بسته بندی های مناسب به صورت عمده با تخفیفات ویژه انجام می شود تا خریدار برند و وزن مورد نظر خود از زعفران را به راحتی انتخاب کند.

طریقه خرید از فرانیز به این صورت می باشد که شما عزیزان فرم پیش رو را تکمیل نموده و در ادامه کارشناسان فروش ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس حاصل می نمایند.

سوال داری، من اینجام!