قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

محصولات زعفرانی همواره گزینه مناسبی برای صادرات به کشور های اروپایی بوده اند. قیمت دمنوش نوین زعفران و دیگر محصولات زعفرانی در هلند و ایتالیا بالطبع بیشتر از بازار داخلی می باشد.

دمنوش زعفرانی از جمله نوشیدنی های پر طرفدار به خصوص در فصل زمستان می باشد. این محصول در جعبه مقوایی به تعداد 20 عدد تی بگ می باشد. قیمت دمنوش نوین زعفران بر روی مقوا حک شده است.

تولیدات شرکت نوین مشهد

قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

شرکت نوین در سال 1371 با بسته بندی چای خارجی کار خود را شروع کرد. این شرکت یکی از بهترین ها در صنعت زعفران می باشد و در میان مشتریان ایرانی و خارجی طرفداران زیادی دارد. محصولات آن با استفاده از فناوری های جدید تولید شده و در تمامی مراحل ساخت آن اصول بهداشتی رعایت شده اند تا کالا ها با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار گیرند.

طبق آمار جهانی در سال ۲۰۱۹ ایران بیشترین سطح زیر کشت زعفران را در دنیا دارد که در ایران، خراسان رضوی بیشترین سهم را دارا می باشد. قدرت رنگ دهی زعفران ایران از استاندارد جهانی نیز بیشتر می باشد.

قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

قیمت دمنوش نوین زعفران به نسبت تهیه به روش سنتی بسیار مناسب می باشد. دمنوش زعفرانی اگر در شرایط خشک و خنگ نگهداری شود تا دو سال قابل استفاده می باشد.

با توجه به مناسب بودن قیمت دمنوش نوین زعفران و کیفیت بالای آن، این محصول توانسته علاوه بر کسب رضایت بازار داخلی در بازار کشور های همسایه و اروپایی همانند هلند و ایتالیا نیز خود را مطرح کند.

خواص دمنوش نوین زعفران

قیمت دمنوش نوین زعفران در هلند و ایتالیا

دمنوش نوین زعفران دارای خواصی می باشد که آن را از سایر دمنوش ها متمایز کرده است. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اشتها آوری
  • ضد سرطان
  • تعدیل کننده فشار خون
  • درمان یرقان
  • بهبود خارش پوست

برای اطلاع از قیمت دمنوش نوین زعفران بهتر است از طریق سایت فروش این شرکت و سایت نمایندگی های فروش محصولات شاهسوند اقدام کنید.

سایت فرانیز یکی از نمایندگی های فروش محصولات زعفرانی می باشد که با سابقه درخشان در طی مدت کاری توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند. در این سایت محصولات تمام شرکت ها با ذکر قیمت و مشخصات قرار داده شده است تا خریدار به راحتی بتواند محصول مورد نظر را انتخاب کند.

در این سایت می توانید شربت نوین زعفران اصل و مرغوب را با حجم عمده برای صادرات، به قیمت کارخانه خریداری کنید. برای خرید از این سایت ابتدا باید فرم موجود در اول صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوال داری، من اینجام!