صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

سحرخیز از جمله کارخانه های تولید و بسته بندی زعفران و فرآورده های آن در مشهد می باشد. فرانیز  یکی از نمایندگی های فروش زعفران سحرخیز در تهران است که برای صادرات نیز می توان از طریق آن اقدام کرد‌

بکرترین مناطق کشت زعفران

صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

استان های خراسان جنوبی و رضوی به دلیل آب و هوای مناسب بکر ترین مناطق برای پرورش زعفران در جهان می باشند، به همین دلیل بیشتر شرکت های زعفرانی در این استان ها قرار دارند.

در گذشته برای خرید زعفران باید به مراکز پرورش آن سفر می کردند اما امروزه با گسترش راه های ارتباطی، رونق گرفتن معاملات و راه های خرید و فروش نوین، به راحتی می توان زعفران هر منطقه ای را که باب میل است خریداری نمود.

تهران به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور نمایندگی های فروش تمام شرکت های زعفرانی را دارا می باشد. فروش زعفران سحرخیز در تهران هم از طریق فروشگاه های معتبر صورت می پذیرد و هم اینکه می توان از طریق نمایندگی های رسمی فروش اقدام کرد.

راه های افزایش فروش زعفران سحرخیز در تهران

صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

برای پیشرفت بیشتر در فروش زعفران سحرخیز در تهران باید تبلیغات و اطلاع رسانی لازم انجام گیرد تا محصول به همگان معرفی گردد. برای این منظور می توان از طریق رسانه های عمومی صدا و سیما، روزنامه و مجلات و فضای مجازی اقدام نمود.

بیشترین سهم از زعفران برداشت شده مربوط به صادرات می باشد، به گونه ای که طبق آمارهای جهانی بخش اعظم زعفران جهان را ایران تأمین می کند از این رو صادرات زعفران می تواند گزینه خوبی برای تجارت باشد.

زعفران گران بها ترین محصول کشاورزی در جهان می باشد که البته مراحل کاشت، داشت و علی الخصوص برداشت آن نیز دشوار می باشد. برداشت زعفران از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که سهل انگاری در جدا کردن کلاله ها از قیمت آن می کاهد‌.

صادرات و فروش زعفران سحرخیز در تهران

فروش زعفران سحر خیز در تهران همواره آمار بالایی را نشان می دهد. برای تهیه این محصول باید مطمئن ترین روش ها را انتخاب نمود تا از خواص بی شمار زعفران بهره مند شد.

سایت معتبر فرانیز مفتخر به ارائه زعفران با کیفیت و فرآورده های آن می باشد تا بتواند زیبایی  را مهمان سفره شما عزیزان کند. در این سایت فروش زعفران در حجم های عمده برای پخش در داخل کشور و یا صادرات با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

سوال داری، من اینجام!