حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار

حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار

 

برای دریافت اطلاعات درمورد حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار، می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام فرمایید.

حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار

تولید اسانس زعفران مایع با اصول علمی

اسانس زعفران مایع را با اصول علمی از عصاره زعفران تهیه می کنند. در فرآیند تولید اسانس به آن روغن فرار اضافه می نمایند تا عطر آن در زمان پخت به خوبی حفظ شود.  

برای تولید اسانس از گیاهان معطر بهره گرفته شده که برای خوش طعم کردن مواد غذایی و خوراکی از آن ها استفاده می شود. اسانس زعفران را بیشتر در صنعت کیک و کلوچه به عنوان طعم دهنده به کار می برند.

تولید فرآورده هایی از این قبیل باعث بهره وری بهتر از زعفران خواهد شد چرا که هر کس با توجه به نیاز خود از این ادویه سلامتی استفاده می کند. امروزه از زعفران فرآورده هایی بسیاری تولید می گردد که از جمله آن ها می توان به اسانس، عصاره، اسپری، چای، دمنوش، قطره خوراکی و شربت اشاره نمود.

حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار

اشتغال زایی با تولید بیشتر زعفران

با توجه به مساعد بودن اقلیم ایران برای کشت زعفران، می توان با حمایت دولت از بخش کشاورزی، بر تولید این محصول افزود. با توجه به اینکه بیشتر مراحل کشاورزی زعفران با تکیه بر نیروی انسانی پیش می رود پس با این حساب، افزایش کشت طلای سرخ باعث اشتغال زایی نیز خواهد شد.

به دنبال افزایش کشت زعفران، میزان صادرات و همچنین تولید فرآورده ها نیز بیشتر شده که این امور مستلزم به کار گیری نیروی بیشتر انسانی خواهد بود. خوشبختانه در طی سال های اخیر بر تعداد کارخانه های بسته بندی زعفران و تولید فرآورده ها افزوده شده است.

بدون شک ایجاد اشتغال در یک کشور باعث رونق اقتصادی آن خواهد شد و از معضلات اجتماعی خواهد کاست. کشاورزی یکی از بخش هایی بوده که با اعطای تسهیلات از سوی دولت می تواند رونق بیشتری پیدا کند.

حداقل قیمت اسانس زعفران مایع در بازار

فروش گسترده اسانس زعفران مایع

با توجه به نیاز هر آشپزی به زعفران، این محصول به شکل کلاله خشک و همچنین در قالب فرآورده هایی مانند اسانس زعفران مایع، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. فروش این محصول در بازار های سراسر کشور انجام می شود.

سایت فرانیز از جمله ارائه کنندگان زعفران و محصولات آن در سراسر کشور به صورت آنلاین بوده که این محصول را در حجم عمده در اختیار متقاضیان قرار می دهد و به سراسر کشور ارسال دارد.

اسانس زعفران مایع

برای خرید بهترین اسانس زعفران مایع با بالا ترین سطح کیفیت می توانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر یا نمایندگی های پخش اقدام کنید. از این فرآورده بیشتر در تولید کیک و شیرینی پزی استفاده می شود و افزودن این طعم دهنده خوراکی به غذا ها موجب دلپذیر شدن عطر و بوی آن ها می گردد.

اسانس زعفران مایع علاوه بر مصارف غذای در صنعت هم نیز از آن استفاده می شود و به دو صورت خوراکی و غیر خوراکی تولید و به بازار عرضه می گردد. صنایع دارویی و آرایشی بهداشتی از اسانس غیر خوراکی و صنایع غذایی، کلوچه، کیک، لبنی از اسانس های خوراکی بهره می برند.

اسانس زعفران کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه افزودنی تولید و در پاکت قرار داده می شود. برای خرید اسانس زعفران به سایت مجازی فرانیز مراجعه نمایید. همچنین با قیمت مقرون به صرفه در حجم های دلخواه و پاکت های زیبا محصول را ثبت سفارش نمایید.

صادرات اسانس زعفران مایع

تاجرانی که در عرصه صادرات زعفران مشغول به کار هستند می توانند این محصول را با قیمت مناسب از طریق سایت پیش رو تهیه کنند و به دیگر کشور ها صادر نمایند و درآمد زایی خوبی را برای کشور داشته باشند. کشور های اروپایی از مشتریان همیشگی این فرآورده می باشند و فروش اسانس زعفران در این کشور ها از رونق خوبی برخوردار است.

انواع اسانس های خوراکی با توجه به نوع و کاربرد شان از آن ها استفاده می شود. تولید کننده اسانس زعفران معمولا روغن های به آن اضافه می کند که طی مراحل پخت و پز و در مجاورت هوا عطر و بوی آن همچنان باقی بماند.

یکی از اجزای اصلی هر غذای ایرانی زعفران می باشد. زعفران از جمله خوراکی های با ارزش محسوب می شود. به زعفران لقب طلای سرخ و بسیار گران بها و ارزشمند می باشد. محال است در آشپزخانه یک کدبانو ایرانی زعفران و فرآورده های زعفرانی یافت نشود.

با افزایش صادرات اسانس زعفران به کشور های دیگر می توان میزان سود آوری را بیشتر کرد و ارز آوری خوبی را برای کشور عزیزمان داشته باشیم.

کاربردهای اسانس زعفران

برای هر کسی که دو فاکتور طلایی زمان و هزینه در آشپزی مهم باشد، می تواند به جای زعفران و سرگل و یا ریشه آن از اسانس زعفران استفاده کند‌.

در واقع در آشپزخانه به جای آنکه شروع به سابیدن ریشه زعفران کنید و آن را چند دقیقه در آب گرم بذارید تا رنگ دهد، می توان خیلی راحت تر و سریع تر از اسانس زعفران استفاده کرد.

به تبع ترکیب زعفران و آب و عصاره ای از آن، قیمت اسانس زعفران به مراتب پایین‌ تر از خود زعفران است.‌ عصاره های زعفران و محصولات جانبی آن نحوه استفاده آن به مراتب ساده تر و کاربردی تر است.

برای مثال در رستوران ها سرآشپزها بسیار راحت تر می توانند از اسانس زعفران برای برنج ها و غذاهای متفاوت از این محصول استفاده کنند. در سایر مصارف مثل قنادی ها و آبمیوه ها بنظر می رسد که اسانس زعفران کاربرد بیشتر و راحت تری خواهد داشت‌.

خواص اسانس زعفران

این درست است که اسانس زعفران به صورت مایع و ترکیب آب و زعفران است. اما به این‌ معنا نیست که خواص آن‌ کم باشد یا ناخالصی داشته باشد. عصاره ها و محصولات جانبی زعفران برای بالا رفتن مصرف و در عین حال استفاده آسان از زعفران است.

خواص اسانس زعفران:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش التهابات معده
  • افزایش نشاط و شادابی

قیمت اسانس زعفران  

حقیقت این است که در این محصول بسیار می توان‌ ناخالصی اضافه کرد بدون آنکه مشتری متوجه شود. از همین روست که در خرید این محصولات باید دقت کافی کرد تا به بهانه کاهش قیمت از خواص بی نظیر این محصول محروم نمانیم.

در بسیاری از کارگاه های مجاز این محصول تولید می شود که مشتریان به برند کارگاه یا کارخانه باید توجه کنند. در این میان شرکت فرانیز همچون سایر محصول زعفرانی، اسانس زعفران را با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان می توانند زعفران را از جنبه های دیگر با طعم‌ و بوی متفاوت دیگری بچشند و از این‌ ادویه جادویی بهره کافی را ببرند.

سوال داری، من اینجام!