انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

یکی از مهم ترین فرآورده های زعفرانی که در ایران از تنوع بالایی برخوردار می باشد نوشیدنی زعفران است. برای آگاهی از انواع نوشیدنی زعفران و مقایسه آنها از سایت فرانیز دیدن فرمایید و با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

زعفران به دلیل خواص بالایی که دارد از جمله موادی است که هم قابلیت این را دارد که در فصل سرد به عنوان دمنوش از آن استفاده شود و هم در فصل های گرم به صورت پودری و مایع از آن برای تهیه شربت استفاده کنند.

انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

و همچنین این ادویه طلایی به دلیل عطر، طعم و رنگ آن این قابلیت را دارد که با دیگر محصولات مخلوط شود و انواع نوشیدنی زعفران با طعم های مختلف از آن تهیه شود که همین امر سبب شده است که نوشیدنی های متنوعی با طعم زعفران در کافی شاپ ها ارائه شود.

برای تهیه شربت از آن معمولا گلاب و شکر را به آن اضافه میکنند و علاوه بر آن مخلوط کردن آن با عرق بیدمشک، تخم شربتی و آبلیمو طعم و خاصیت این شربت را دو چندان می کند.

انواع نوشیدنی زعفران

انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

به دلیل تقاضای زیاد بازار از این محصول بسیاری از برندهای فعال در عرضه محصولات زعفران اقدام به تولید آن در مدل ها و همراه با طعم های دیگر  کرده اند از جمله این شرکت ها می توان به مواردی از جمله؛ سحرخیز، بهرامن، نفیس، نوین و نادر اشاره کرد.

چیزی که مبرهن و واضح است این هست که وجود رقیب در بازار سبب افزایش کیفیت محصول می شود تا بتوانند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و از فروش خوبی برخوردار باشند  و با توجه به فراوانی شرکت های تولید کننده نوشیدنی های زعفرانی این امر در تولید این محصول و افزایش کیفیت و تنوع در ارائه محصولات، موثر بوده است.

به نحوی که بسیاری از این محصولات به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی مناسب به بازار های جهانی عرضه می شوند و سهم ویژه ای در اقتصاد کشور دارند.

انواع نوشیدنی زعفران در بازار ایران

برای خرید انواع نوشیدنی زعفران و ارائه آن در بازار داخل و یا کشورهای خارجی مهم ترین اصل خرید این محصول با قیمت مناسب است. بازرگانی فرانیز که به عنوان نماینده فروش بیشتر برندهای زعفرانی فعالیت می کند به دلیل حذف واسطه ها و ارائه محصول از درب کارخانه این محصولات را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد و علاوه بر آن به دلیل وجود کادر مجرب و مشاوران توانمند با توجه به بازار هدف و سرمایه مشتری، بهترین محصول را با تخفیف ویژه معرفی می کند.

سوال داری، من اینجام!