اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

انسایت فرانیز به اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران می پردازد. تاجران برای دریافت اطلاعات جدید و سفارش به این سایت مراجعه می کنند.

گناباد از شهرهای زعفران خیز ایران و جهان است. این شهر در کنار تربت حیدریه و قائنات از جمله مناطق پر رونق تولید زعفران می باشد و حتی کیفیت زعفران این شهرستان از سایر مناطق بالاتر است.

به همین دلیل می باشد که قیمت روز زعفران گناباد برای کسانی که با زعفران و تجارت آن سروکار دارند، دارای اهمیت بسیاری بوده و هست.

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

گناباد یکی از شهرهای استان خراسان رضوی بوده که حدود ۲۷۰ کیلومتر از مشهد فاصله دارد. در کنار زعفران محصولات کشاورزی دیگری همانند انگور و کشمش، زیره سبز، زرشک، گندم، جو و پسته در این شهر سرآمد هستند. افراد زیادی هم به واسطه آن ها به تجارت می پردازند.

قیمت زعفران گناباد با بهترین کیفیت

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

قیمت روز زعفران گناباد با توجه به کیفیت بسیار خوب آن، عرضه و تقاضای آن تنظیم می شود. ثبت جهانی زعفران این شهر توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، فائو، اثباتی بر بهترین و بالا ترین کیفیت زعفران آن است و ارزش تجاری زیادش را نشان می دهد.

مطابق با گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فائو ضمن ثبت جهانی زعفران گناباد اعلام کرد این زعفران با توجه به دارا بودن استاندارد های بالا و بهره گیری از روش سنتی آبیاری با قنات در کیفیت آن تاثیر به سزایی دارد. همچنین زعفران این شهر نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت غذایی حفظ کرده است.

از آنجایی که این شهر بسیار به منطقه ی قائنات نزدیک است و کمتر از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد، آب و هوای آن مشابه قائنات بوده و زعفران بسیار با کیفیتی در حد زعفران صادراتی دارد. طبیعی است که قیمت روز زعفران گناباد مطابق با بازار جهانی باشد.

مقایسه قیمت روز زعفران گناباد با دیگر شهرها

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

در فصل برداشت گل زعفران نیز بسیاری از تاجران و فعالان در زمینه محصولات زعفرانی برای تهیه زعفران با کیفیت و خوش طعم به این شهر می روند. 

 گل های زعفران گناباد از سرقلم و درشتی خوبی برخوردار و دارای طعم و رنگ دهی بالاتری از زعفران های دیگر چون قائنات هستند. بسیاری از تاجران تنها از زعفران گناباد استفاده می کنند. حتی پیاز این نوع زعفران نیز صادر می شود.

بنابراین اطلاع از قیمت روز زعفران گناباد و خرید آن بسیار به صرفه است و علی الخصوص به آن کسانی که عطر و طعم زعفران برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد، بسیار توصیه می گردد.

قیمت زعفران برای صادرات

اعلام قیمت روز زعفران گناباد برای تاجران

شیوع بیماری کرونا در چین که از بزرگترین وارد کنندگان زعفران ایرانی در جهان است و دیگر کشورهای متقاضی این محصول، از دلایل اصلی رکود بازار جهانی و قیمت روز زعفران گناباد به حساب می آیند. روند صادرات کلیه محصولات و نه فقط تجارت زعفران را مختل کرده و همین موضوع منجر به کاهش قیمت روز زعفران گناباد گردیده است.

پیش بینی می شود که وضعیت مرزها به زودی در شرایط بهتری قرار گیرد و صادرات زعفران ایرانی مخصوصا با کشور چین رونق پیدا کند. مشخصا با باز شدن راه ها، قیمت کالا های زعفرانی نیز بالا می رود.

زعفران گناباد؛ بهترین زعفران ایران

شاید شما هم در اکثر مغازه های زعفران مشهد، تهران یا هر شهر دیگر، تبلیغ زعفران قائنات را بیش از سایر شهرها دیده باشید. و به وتسطه این تبلیغات، بهترین زعفران در نظر شما زعفران قائنات باشد.

اما حقیقت آن است که جنوب خراسان به واسطه آب و هوای خاص خود (شب های سرد و‌روزهای نه چندان گرم و نه چندان سرد) بهترین کیفیت زعفران را داراست.

شهر قائن و تربت حیدریه، از کیفیت بالای زعفران برخوردارند. اما باید‌ توجه کنیم که شهرت آن به واسطه قدمت کشت و کار آن است. اما باید اقرار کرد که زعفران گناباد، واقع در خراسان جنوبی، با دارا بودن قنات های متعدد و پرآب، زعفران منحصربه فردی را روانه بازار می کند.

بازار صادراتی زعفران گناباد

مطابق آنچه گفته شد، بی جهت نیست که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، زعفران گناباد را بهترین زعفران ایران اعلام کرده است. همه این دلایل بر قیمت روز زعفران گناباد تأثیر می گذارد‌.

چرا که هیچ کیفیتی اتفاقی نیست. به لطف آب های قنات و هوای گناباد، پتانسیل این شهر برای صادرات زعفران به سراسر دنیا فراهم شده است. پروسه صادرات و دسته بندی آن، شیوه های خاص خود را می طلبد.

اما آنچه مهم این است که زعفران، طلای سرخ ایران، قابلیتی همانند صادرات نفت دارد. آنچه در این خصوص اهمیت دارد، فرآوری و تولید خالص آن است که در بازار بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند با سایر رقبا، رقابت کند.

قیمت روز زعفران گناباد

با بیان تمام آنچه از مزایا و ویژگی های زعفران گناباد بیان شد، باید در نظر گرفت که قیمت آن باز هم مسئله ای است که برای بسیاری حائز اهمیت است. اگرچه که بیان قیمت شاید عدد دقیقی نباشد.

اما قیمت روز زعفران سرگل گناباد که از پرطرفدارترین نوع زعفران در بازار است مثقالی ۱۴۰ هزار تومان برآورد می شود و اگر در حجم زیاد (۱ کیلو) بخواهید بخرید، این مبلغ ۲۹ میلیون و پانصد خواهد بود.

شرکت فرانیز امکان خرید زعفران گناباد را به صورت اینترنتی برای شما فراهم کرده است تا با عنوان برندی مطمئن، از خرید خود راضی باشید‌.

قیمت امروز زعفران گناباد در کشور های اروپایی

 قیمت زعفران گناباد به علت یکی سری پارامتر ها در نوسان است. یکی از راه های دسترسی به قیمت امروز زعفران گناباد مراجعه به  شرکت ها و سایت های مختلف است.

 شرکت زعفران نیز صادرات این محصول را به کشور های اروپایی نیز انجام می دهد. شرکت زعفران قیمت امروز زعفران گناباد و سایر زعفران ها را در سایت خود قرار داده است. هم چنین می توانید با ارتباط با مدیر فروش سایت قیمت امروز این محصول را جویا شوید.

چرا زعفران گناباد  بخریم

زعفران گناباد از جمله مرغوب ترین زعفران های جنوب خراسان می باشد که با قدمتی بالغ بر ۷۰۰ سال همراه کیفیت و مرغوبیت آن برسر زبان ها بوده است. مزه و طعم زعفران گناباد بی نظیر است. زیرا زعفران آن نسبت به سایر زعفران ها فشرده تر و طعم و مزه بیشتری دارد.

به طور کلی هر چه از هوای گرم خشک به سمت هوای کوهپایه ای برویم طعم و کیفیت زعفران نیز پایین می آید، یکی دیگر از دلایل مرغوبیت این نوع زعفران می تواند مقدار بالای سافرنال و پیرو کروسین آن باشد. در حالت کلی رنگ زعفران گناباد به نسبت تیره است که به دلیل بالا بودن میزان رنگ دهی آن می باشد.

تعیین قیمت و انواع زعفران گناباد

زعفران گناباد شامل چند نوع است که  شامل :زعفران سرگل،زعفران پوشال،زعفران سفید و زعفران نگین و سوپر نگین است در بین زعفران های گناباد زعفران نگین آن بهترین نوع زعفران زعفراندایت منطقه است و طرفداران زیادی هم دارد و اغلب به کشور های اروپایی نیز صادر می شود.

باید توجه داشت که نحوه انبار داری  و خشک کردن این محصول در تعیین کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است. بستگی به نوع و کیفیت محصول قیمت امروز زعفران گناباد می تواند متفاوت باشد.

قیمت امروز زعفران گناباد را از چه سایتی وچگونه آن را تهیه کنیم؟

اکثر سایت ها و شرکت ها اقدام به فروش زعفران گناباد می کنند. در این راستا شرکت زعفران فرانیز که یکی از شرکت های بلند پایه در فروش زعفران است.

قیمت زعفران گناباد را در سایت فرانیز قرار دارد. زعفران را با سفارشات به سراسر کشور با پاکت های مرغوب ارسال و تحویل مشتری می دهد.

سوال داری، من اینجام!