اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

زعفران بسته بندی شده ایرانی، محصولی است که هم در بازارهای خارجی و هم بازار داخلی طرفداران بسیاری دارد. مشاوران فرانیز جهت اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده آماده پاسخگویی هستند و اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار می دهند.

قیمت زعفران بسته بندی شده در بازار

اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

برای اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده، تشخیص انواع زعفران بسیار مهم است که عبارت اند از:

۱-زعفران سرگل ۲-زعفران دسته یا دختر پیچ ۳-زعفران پوشال ۴-‌زعفران نگین ۵-زعفران کنج یا سفید

قدرت رنگ دهی زعفران سرگل بیشتر از بقیه می باشد و در حدود ۲۱۰ تا ۲۶۰ واحد است و با توجه به مصرف و قیمت این نوع زعفران، نسبت به سایر موارد به صرفه تر می باشد.

خرید زعفران بسته بندی شده

اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

زعفران بسته بندی شده، یک چاشنی خوش طعم و عطر است که تمام و کمال ارزش قیمت خود را دارد. طلای سرخ یک ماده غذایی گران قیمت بوده که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف و استفاده های شخصی روزمره دارد. این محصول که از با ارزش ترین ادویه های دنیا است که بسیار گران قیمت می باشد، قیمت بالای زعفران، ناشی از روش تولید و فرآوری به روز و پر زحمت این محصول پرخاصیت است. علاوه بر بسته بندی شده بودن زعفران کیفیت بالا و اصل بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

انواع ظروف مخصوص بسته بندی زعفران

اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده

بسته بندی های مخصوص زعفران شامل ظروف پلی کریستال، فلزی، چوبی، کاغذی و مقوایی و هم چنین پاکت ها است که این نوع بسته بندی ها هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

مزایای استفاده از ظروف بسته بندی شده برای زعفران:

  • محافظت از محصول و تسهیل در حمل و نقل
  • وجود وزن های مختلف در بسته بندی زعفران
  • تنوع بالا برای پخش در بازار داخلی و خارجی
  • تنوع انتخاب بالا با توجه به قیمت های گوناگون
  • طراحی های مناسب ظروف و فضاگیر نبودن آنها
  • برند سازی محصول و افزایش کیفیت آن
  • فراهم کردن برچسب اطلاعاتی بر روی ظروف بسته بندی شده

نشاط، تقویت حواس، اصلاح عفونت، حفظ بلغم از فساد، تقویت کننده قلب، کبد، روده و افزایش قدرت هضم از خواص زعفران بسته بندی شده است.

زعفران بسته بندی شده معمولا با واحد گرم و مثقال مورد سنجش قرار می گیرد. هر مثقال برابر با ۶۰۸/۴ گرم می باشد که در مقایسه با اقلام در کیلوگرم، هر یک کیلوگرم زعفران، برابر با ۲۱۷ مثقال زعفران است. هم چنین از آن جا که گرم واحد کوچکتری از مثقال است، ۶/۴ گرم زعفران برابر با یک مثقال است، لذا هر یک گرم زعفران، تقریبا برابر با ۲۱ صدم یک مثقال زعفران است. در نتیجه مقدار ادویه خریداری شده یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت زعفران بسته بندی شده می باشد که این بسته بندی ها ممکن است در وزن های یک گرم، سه گرم، پنج گرم، یک مثقال، نیم مثقال، نیم گرم و غیره باشند.

سوال داری، من اینجام!